“NOOIT MEER !!!”

Geclassificeerd als nr. 17 van 49 Restaurants in Molyvos
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
14 juni 2018 beoordeeld

Met bijna 5* verwachtten we iets bijzonders. Nou, bijzonder was het zeker!!! We hebben zoiets nog nooit eerder meegemaakt.

Een jong, wulps gekleed grietje, nog net niet op hoge hakken, moest de basis leggen. Menu's werden, zonder een woord te zeggen, klakkeloos op tafel gelegd. Fles water, bakje olijven die vreselijk vies waren dus ook niet gegeten, mandje brood, (zonder ook maar iets hiervan besteld te hebben), het werd op het aangrenzende tafeltje gezet onder het mom van... zoek het zelf maar uit waar je het laat. Ze zei geen woord tegen de klanten maar ging wel tussen hun tafeltjes in staan om uitgebreid met haar mobieltje een foto van de zonsondergang te maken!?!

Alle gerechten werden door de eigenaresse zelf aan de verkeerde tafeltjes gebracht, elke keer weer. Zo ook onze Griekse salade. Haalde ze bij een andere tafel vandaan met de opmerking dat men er nog niet aangezeten heeft!?! Wij vroegen ons af of het überhaupt wel voor ons was want met een enorme berg groenvoer bovenop leek het niet bepaald op een Griekse salade. Oh, is dit niet Grieks??? Met haar hand (!!!) en een lepel haalde ze, gewoon bij ons aan tafel, al het groen eraf en vroeg of dit nu dan wel een Griekse salade was!?!

Andere klanten werden zonder enig vriendelijke uitleg, kortaf medegedeeld dat zij niet in aanmerking kwamen voor het tafeltje op het balkon dat net vrijgekomen was maar de mensen die als laatste binnen waren gekomen. De manier waarop.....

Om een nog langer verhaal maar in te korten..... Het gedrag van zowel de eigenaresse als het hulpje was ver beneden peil, werd als zeer onprofessioneel, zeer klantonvriendelijk en vreselijk irritant ervaren. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het gebeuren rondom het afrekenen.....

23 augustus 2017 beoordeeld

Wij lieten de keuze meermaals aan de bediening over, en dat was altijd top ! Vriendelijke, gastvrije Grieken die je graag in de watten leggen ! Een aanrader !

19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening leek ongeïnteresseerd.
Vis zeebaars was zeer flauw. Moussaka lekker. Souvlaki matig.
Je kan veel beter in de haven eten.
Leuker en lekkerder.
Uitzicht is het pluspunt van Betty's.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je bij dit restaurant aan de straat kant gaat zitten heb je een mooi uitzicht over het water en de haven.

26 juli 2017 beoordeeld

Betty is spraakzaam en amicaal. Eten echter is niks bijzonder maar gemiddeld. Restaurant is wel leuk ingericht.

Reizigers die Betty's Restaurant bekeken, bekeken ook

In Betty's Restaurant geweest? Deel je ervaringen!