“lekker en gezellig”

Geclassificeerd als nr. 17 van 49 Restaurants in Molyvos
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
23 augustus 2017 beoordeeld

Wij lieten de keuze meermaals aan de bediening over, en dat was altijd top ! Vriendelijke, gastvrije Grieken die je graag in de watten leggen ! Een aanrader !

19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening leek ongeïnteresseerd.
Vis zeebaars was zeer flauw. Moussaka lekker. Souvlaki matig.
Je kan veel beter in de haven eten.
Leuker en lekkerder.
Uitzicht is het pluspunt van Betty's.

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je bij dit restaurant aan de straat kant gaat zitten heb je een mooi uitzicht over het water en de haven.

26 juli 2017 beoordeeld

Betty is spraakzaam en amicaal. Eten echter is niks bijzonder maar gemiddeld. Restaurant is wel leuk ingericht.

24 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wegens het mooie uitzicht en een te lege maag zijn we hier gestrand. We hebben beiden een gyros plate besteld en vanzelfsprekend een extra schaaltje tzatziki. Naast Betty's restaurant zit een enorm goed lopende gyros restaurant. Waarom we nou bij Betty gyros hebben besteld weten we niet maar vermoed dat het door de geur van de buurman kwam.

Gyros zelf was een klein beetje droog maar het broodje eronder en de frietjes waren goed. We hebben er ruim 2 uur gezeten met een cocktail achteraf en een prachtig uitzicht.

Reizigers die Betty's Restaurant bekeken, bekeken ook

In Betty's Restaurant geweest? Deel je ervaringen!