“Vis eten in de haven”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
7 oktober 2018 beoordeeld

Dit visrestaurant in de haven is een aanrader. Vriendelijke bediening, lekkere verse vis en ook voldoende keus voor degenen die liever geen vis eten

30 september 2018 beoordeeld

Ruime keuze, lekker, gezellig. Schappelijke prijzen, vriendelijke bediening. Zeer mooie locatie. Griekse sfeer

30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk eten rechtstreeks aan het haventje. Bediening is goed en durven ook een praatje te maken, was echt een gezellig sfeertje. Eten is gewoon goed, qua prijzen vonden we het best goedkoop.

We hebben er 2 keer gegeten tijdens onze vakantie.

24 september 2018 beoordeeld

Gezellige locatie, goed betaalbaar eten. Zeer vriendelijk en attent personeel die je gast behandelen.

7 september 2018 beoordeeld

Eten was goed, alleen heel lang gewacht voor de tafel werd opgeruimd en gevraagd of we nog een dessert of koffie wilde hebben. Ober keek rond en deed niets. Voor de 1e keer meegemaakt.

Reizigers die Sea Horse Cafe-Restaurant bekeken, bekeken ook

In Sea Horse Cafe-Restaurant geweest? Deel je ervaringen!