“Aan de haven vlakbij het water”
Beoordeling van Sea Horse Cafe-Restaurant

Sea Horse Cafe-Restaurant
Geclassificeerd als nr. 11 van 49 Restaurants in Molyvos
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 september 2018 beoordeeld

Ruime keuze, lekker, gezellig. Schappelijke prijzen, vriendelijke bediening. Zeer mooie locatie. Griekse sfeer

30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk eten rechtstreeks aan het haventje. Bediening is goed en durven ook een praatje te maken, was echt een gezellig sfeertje. Eten is gewoon goed, qua prijzen vonden we het best goedkoop.

We hebben er 2 keer gegeten tijdens onze vakantie.

24 september 2018 beoordeeld

Gezellige locatie, goed betaalbaar eten. Zeer vriendelijk en attent personeel die je gast behandelen.

7 september 2018 beoordeeld

Eten was goed, alleen heel lang gewacht voor de tafel werd opgeruimd en gevraagd of we nog een dessert of koffie wilde hebben. Ober keek rond en deed niets. Voor de 1e keer meegemaakt.

Datum van bezoek: augustus 2018
24 augustus 2018 beoordeeld

De plek van het restaurant aan de haven is mooi, maar daar houdt het ook mee op. De bediening is arrogant en onbeschoft. De prijzen zijn veel hoger dan in de omliggende restaurantjes. Het eten is ook matig. Blijkbaar denkt men: we zitten op een mooie plek en de mensen komen toch wel. Onze avond is verpest. Vermijd deze tent, er zijn in de haven zat tentjes die wel goed zijn met aardig personeel.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Sea Horse Cafe-Restaurant bekeken, bekeken ook

In Sea Horse Cafe-Restaurant geweest? Deel je ervaringen!