“Heerlijk”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Alles vers gemaakt. De prijs is ook erg gunstig en je hebt ruim de keuze uit allerlei soorten gerechten.

5 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie aan de haven, supervriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Uitgebreide kaart, ook voor vegetarisch eten

1 juli 2018 beoordeeld

gezellig en goed eten aan de haven, vlotte en nette bediening. Terwijl het eten goed was voor een redelijke prijs.

20 juni 2018 beoordeeld

Ik had 'cod' besteld , denkend dat ik kabeljauw zou krijgen....helaas, het was een schelvis met weinig vis en veel graten; mijn man had zwaardvis die wel erg goed in de smaak viel. Ik had me er wat meer bij voorgesteld...een restaurant aan de haven.
De bediening was correct maar zeker niet vriendelijk.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie was geweldig maar daar was alles mee gezegd. We bestelde een stifado, traditioneel gerecht.
14 uien en 5 stukjes vlees. Vlees was ook nog eens erg smaakloos.
Je kunt beter een terras opschuiven en gaan eten bij le Grand Blue!
Daar is het eten wel erg lekker en nog goedkoper ook!

Reizigers die Sea Horse Cafe-Restaurant bekeken, bekeken ook

In Sea Horse Cafe-Restaurant geweest? Deel je ervaringen!