“Goed restaurant op een heel mooie plek”
Beoordeling van Sea Horse Cafe-Restaurant

Sea Horse Cafe-Restaurant
Geclassificeerd als nr. 11 van 49 Restaurants in Molyvos
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
23 augustus 2017 beoordeeld

Heel mooi gelegen aan de haven van mooivos, direct aan het water. Prettige bediening en een goede kaart. Eten van goede kwaliteit en een acceptabele prijs.

24 juli 2017 beoordeeld

We hebben hier heerlijk kunnen eten. We werden vriendelijk en zelfs met veel grappen ontvangen en bedient.
Het eten is erg lekker, er is veel keuze. Zowel in Grieks eten als overig. Ook in de wijnkaart of cocktails kun je zeker een goede vinden, dus een borrel is hier ook zeker aan te raden.

16 juli 2017 beoordeeld

ik ging hier dagelijks wat drinken aan het einde van de dag heerlijk genieten van een lekker drankje, de ligging is fantastisch aan het haventje van Moluvos, de bediening was erg vriendelijk, ik heb er s,avonds ook een keer gegeten dat was ook zeer goed, ze hebben een heel uitgebreide kaart

10 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke plek aan het water waarbij je over de zee en het haventje kijkt.
Er hingen inktvis tentakels te drogen. Gaf een grappig effect.
Heel veel vissen in het water. Het personeel gooit geregeld wat in het water waardoor er ladingen vissen op af komen. Mooi om naar te kijken!
Aardig personeel en lekker gegeten.

22 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een mooie locatie aan het haventje van Molyvos. Natuurlijk gespecialiseerd in Grieks en alles wat uit de zee komt. Heerlijk gegeten, maar ondanks dat we bijna de enige waren was de bediening verre van alert. Jammer, maar we hebben wel genoten.

Reizigers die Sea Horse Cafe-Restaurant bekeken, bekeken ook

In Sea Horse Cafe-Restaurant geweest? Deel je ervaringen!