“romantisch tafelen.”

Keukens: Grieks, Mediterraan
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
28 september 2017 beoordeeld

Sfeervol openlucht restaurant. Slrchts 1 maal gegeten, maar alleszins de moeite waard. Prima vleesgerechten, zowel kip als varken.

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten ,tikje te zout.
Leuk personeel en een gezellige sfeer in een prachtige tuin overzicht op de stad en haven.

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke sfeer en héérlijk eten en goede wijn . Leuk personeel! Onze vakantie is nog niet voorbij dus wij gaan zéker deze week nog weer lekker eten daar.

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk eens fatsoenlijk eten. De avond erover een verschrikkelijke slechte ervaring in de haven maar dit maakte akkers goed. Goede kwaliteit pasta en mix grill was top. Ook lekker een keer geen friet maar gepofte aardappel.

We hebben nog een paar dagen te gaan komen hier zeker terug. En qua prijs duurder maar dan heb je ook kwaliteit.

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nooit meer naar toe. By far het slechtste restaurant hier. Eten was niet lekker, lauw rn erg zout. Bediening slecht en erg duur vergeleken met andere restaurants op Lesbos.

Reizigers die Majoran Restaurant bekeken, bekeken ook

In Majoran Restaurant geweest? Deel je ervaringen!