“Beste in 10 dagen lesbos”
Beoordeling van Majoran Restaurant

Majoran Restaurant
Geclassificeerd als nr. 19 van 49 Restaurants in Molyvos
Keukens: Grieks, Mediterraan
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk eens fatsoenlijk eten. De avond erover een verschrikkelijke slechte ervaring in de haven maar dit maakte akkers goed. Goede kwaliteit pasta en mix grill was top. Ook lekker een keer geen friet maar gepofte aardappel.

We hebben nog een paar dagen te gaan komen hier zeker terug. En qua prijs duurder maar dan heb je ook kwaliteit.

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nooit meer naar toe. By far het slechtste restaurant hier. Eten was niet lekker, lauw rn erg zout. Bediening slecht en erg duur vergeleken met andere restaurants op Lesbos.

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een slechte service. Graten in de zalm. Alles zout van salade tot de aardappels en saus. De duurste van alle restaurantjes waar we de afgelopen 10 dagen hebben gegeten. Toen we aangaven dat alles zout was werden schouders opgehaald en werd niets gezegd. Bij het afrekenen kregen we ook niets meer aangeboden (watermeloen oid) zoals bij alle andere wel en chagrijnige gezichten. Wat een aanfluiting!

5 augustus 2017 beoordeeld

Avond ervoor zijn we aangekomen in Molyvos en nog totaal onbekend de volgende avond het stadje in gegaan op zoek naar een leuk restaurantje. Een prachtig terras in ibizastyle trok de aandacht van ons en een blik op de kaart vertelde ons dat er genoeg gerechten opstonden die ons aanspraken.
We gingen voor het hoofdgerecht mixed grill nadat we heerlijk brood met kruiden boter hadden gehad .
De mixed grill is tot nu toe het beste wat wij ooit in een Grieks restaurant hebben gegeten. Echt de Nederlandse Griekse restaurants zijn hier een aanfluiting bij.
De bediening was zeer vriendelijk.
We zijn zeker nog van plan om tijdens deze vakantie er nogmaals te gaan eten. 15 aug keren we terug naar Nederland.

28 juli 2017 beoordeeld

heel mooi restaurantje, beetje spirituele sfeer, heel lekker gegeten; beetje speciaal vlees met een pindasaus met koriander erin, verrassend maar heel lekker, allen een beetje duur vergeleken met de restaurants in de buurt

Reizigers die Majoran Restaurant bekeken, bekeken ook

In Majoran Restaurant geweest? Deel je ervaringen!