“Fantastische zonsondergang ”
Beoordeling van O Gatos

O Gatos
Geclassificeerd als nr. 8 van 47 Restaurants in Molyvos
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen eigenlijk alleen maar een wijntje drinken op het balkon om de zonsondergang te kunnen zien. Echt een geweldig uitzicht, hoog boven de grond! En toen dus toch ook wat gegeten. Eten is er heerlijk en de eigenaren zijn hele vriendelijke mensen. Zeker een bezoekje waard!

13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een adembenemend uitzicht. Maar je gaat naar een restaurant voor het eten.

Lunch genoten, Griekse salade, stifado en gevulde tomaten.

Alles goed op smaak, niet te grote porties. Ziet er allemaal keurig uit. 2 grote bier en een cola €33.

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Om een heerlijke vakantie af te sluiten op lesbos sloten we af met een gezellige avond met mooi uitzicht en hopelijk lekker eten. Dat mooie uitzicht is er en gezellig
gezelschap was er ook, maar alles aan het restaurant viel tegen we zijn precies 35 minuten binnen geweest, voorgerecht en hoofdgerecht. Het personeel was niet vriendelijk zoals wij van de meeste grieken wel gewend zijn. Al met al geen aanrader mensen eet hier niet er zijn gelukkig veel betere zaken die het niveau hier op lesbos wel op orde hebben.

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gegeten bij Gatos restaurant. De ontvangst is zeer vriendelijk. Gezeten op het balkonterras. Het eten is van goede kwaliteit, echter de 'hoeveelheid' valt enigszins tegen. Weinig tot geen groenten. Uitgebreide menukaart in vier talen. Vanaf het balkonterras heb je een prachtig uitzicht. Kom je iets later eten, na 20:00 uur, dan wel even een vest op trui meenemen.

24 augustus 2017 beoordeeld

We zaten helemaal op het dak en dat gaf echt een prachtig uitzicht. De zonsondergang is vanuit hier echt fenomenaal. Het eten was erg lekker evenals de wijn. De bediening was alleen iets gehaast en wat onpersoonlijk, dit is bij veel tentjes beter op dit eiland.

In O Gatos geweest? Deel je ervaringen!