“Goede lunch ”
Beoordeling van Gatos

Gatos
Geclassificeerd als nr. 7 van 49 Restaurants in Molyvos
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een adembenemend uitzicht. Maar je gaat naar een restaurant voor het eten.

Lunch genoten, Griekse salade, stifado en gevulde tomaten.

Alles goed op smaak, niet te grote porties. Ziet er allemaal keurig uit. 2 grote bier en een cola €33.

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Om een heerlijke vakantie af te sluiten op lesbos sloten we af met een gezellige avond met mooi uitzicht en hopelijk lekker eten. Dat mooie uitzicht is er en gezellig
gezelschap was er ook, maar alles aan het restaurant viel tegen we zijn precies 35 minuten binnen geweest, voorgerecht en hoofdgerecht. Het personeel was niet vriendelijk zoals wij van de meeste grieken wel gewend zijn. Al met al geen aanrader mensen eet hier niet er zijn gelukkig veel betere zaken die het niveau hier op lesbos wel op orde hebben.

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gegeten bij Gatos restaurant. De ontvangst is zeer vriendelijk. Gezeten op het balkonterras. Het eten is van goede kwaliteit, echter de 'hoeveelheid' valt enigszins tegen. Weinig tot geen groenten. Uitgebreide menukaart in vier talen. Vanaf het balkonterras heb je een prachtig uitzicht. Kom je iets later eten, na 20:00 uur, dan wel even een vest op trui meenemen.

24 augustus 2017 beoordeeld

We zaten helemaal op het dak en dat gaf echt een prachtig uitzicht. De zonsondergang is vanuit hier echt fenomenaal. Het eten was erg lekker evenals de wijn. De bediening was alleen iets gehaast en wat onpersoonlijk, dit is bij veel tentjes beter op dit eiland.

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden als tip gekregen dat je bij O Gatos het beste uitzicht van Molivos hebt. Het verschil met de andere restaurants in Molivos is dat je bij O Gatos nog een trap omhoog kan lopen waar zich nog een terras bevind. Waardoor je erg hoog zit en het uitzicht adembenemend is. Nadat we dit wisten hebben we besloten te bellen om een reservering te maken voor een tafel met "a great view". Dit was was geen probleem en de reservering was in orde. De service was top. Personeel deed er alles aan om het naar je zin te maken. Het eten was zonder opsmuk (redelijk simpel) maar erg goed van smaak. Ik had garnalen deze waren vers en lekker. De lamskotaletjes die mijn vriend had waren mals en goed gekruid. De kaart is niet super uitgebreid maar genoeg keuze. Als voorgerecht is de gebakken feta met honing en sesam aan te bevelen.. die is goddelijk! Prijs was normaal, vergeleken met de andere restaurants.

Reizigers die Gatos bekeken, bekeken ook

In Gatos geweest? Deel je ervaringen!