“Prachtig uitzicht. Goed eten.”
Beoordeling van Molyvos Stars

Molyvos Stars
Geclassificeerd als nr. 16 van 49 Restaurants in Molyvos
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 juli 2015 beoordeeld

Fantastisch uitzicht vanaf het terras. Vriendelijke medewerkers. Schone zaak. Goed eten. Al met al prima restaurant.

26 juli 2015 beoordeeld

mooi uitzicht over de kustlijn van Molivos, heerlijk eten vooral de mousaka. vriendelijke bediening en keurig schoon. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

21 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij een ondergaande zon.
Smaak was heel goed en men laat je lekker op je gemak eten. Wat een schitterend uitzicht hadden we.

30 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier diverse keren gegeten en de gastvrijheid waarmee we telkens ontvangen werden is top! Als de favoriete zitplaatsen bezet waren (op het balkon met een prachtig uitzicht!!) dan werden we bij opa aan tafel gezet met een drankje van het huis voor gezellige klets met die oude heer. Ook het eten van van een prima kwaliteit. Wij komen hier zeker terug!

Datum van bezoek: juni 2015
19 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was alles in rap tempo, voorgerecht nog maar net op, kwamen ze al met het hoofdgerecht . Verder vonden wij de huiswijn te licht, het eten was prima... maar geen sfeer....

Datum van bezoek: juni 2015

Reizigers die Molyvos Stars bekeken, bekeken ook

In Molyvos Stars geweest? Deel je ervaringen!