“Heerlijk”
Beoordeling van Tropicana

Tropicana
Geclassificeerd als nr. 3 van 49 Restaurants in Molyvos
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten, hier 2 keer geluncht en beide keren heel goed, de lever was heerlijk een aanrader

ven22, Ιδιοκτήτης van Tropicana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juni 2018

Dear Romkje
Thank you very much and we hope to see.you soon in Molyvos again.
Taxia and family of Tropicana

26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de tweede keer gegeten bij tropicana, wederom heerlijk gegeten.
Echt een aanrader , tevens een leuke locatie en een gezellige sfeer

ven22, Owner van Tropicana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2017

Thank you for your comment and also for visiting our place.
We will wait to see you soon back and welcome you again.

25 september 2017 beoordeeld

De maaltijden en de bediening super, tijd voor een praatje en uitleg , verse tomatensoep gegeten was verukkelijk en op verzoek gemaakt
Verder lekkere wijn, en voorgerechten zijn super
Heerlijk om een avond of meer te genieten van de goede zweer en voortreffelijke maaltijden

Thank you very much!
Wish to see you again in our place and of course in Lesvos.
Regards

18 september 2017 beoordeeld

Heerlijke mensen om gezellig en goed bij te eten. Fijne rustige omgeving en enorm uitgebreide dinerkaart.

Thank you very much for your words.
will be glad to see you again in our place.

18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik en mijn vriend hebben hier 2 keer gegeten tijdens onze vakantie. Het restaurant hadden we ook pas laat ontdekt anders waren we waarschijnlijk nog vaker geweest. We hadden de hoge beoordelingen op tripadvisor gelezen en ondanks de veel belovende woorden smaakte het eten nog beter dan verwacht! Echt een restaurant waar alles klopt met heerlijk drinken, super leuk personeel en op een gezellig plekje.

Thank you so much for your kind words
And for visiting our restaurant !
Hope to see you again back.
All kind regards
Taxia and family of Tropicana

Reizigers die Tropicana bekeken, bekeken ook

In Tropicana geweest? Deel je ervaringen!