StayForLong
Ro3
Capelle aan den IJssel, Nederland

Top service, relaxte sfeer en waar voor je geld

Beoordeling van Marilena Hotel
4,0 van 5 bollen5 aug 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Heerlijk relaxed hotel met goed en zeer betaalbaar eten.
Een goed zwembad en altijd bedjes beschikbaar.
Men legt hier geen handdoeken neer.
Door de hogere ligging uitzicht op zee en naar het kasteel op de berg.

De hoge beoordeling komt vooral door de relaxte sfeer en de goede service van de familie die het hotel runt.

Kamers (ondanks) opknapbeurt zijn toch wel gedateerd. En dat gedateerde (of niet goed onderhouden) kom je overal tegen.

Mocht dat je niets kunnen schelen, ga dan vooral hierheen.
Datum van verblijf: juli 2021
Kamertip: Absoluut een auto huren!
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Expedia.com
  • Hotels.com
0.7 km van Marilena Hotel
  • StayForLong
  • Vio.com
1.4 km van Marilena Hotel
0.6 km van Marilena Hotel
Bar/lounge
Απολαύστε το ποτό σας ή το σπιτικό μας παγωτό δίπλα στην πισίνα!
  • ZenHotels.com
0.8 km van Marilena Hotel
Upstairs room witha view to the amazing Aegean Sea
0.5 km van Marilena Hotel
Upper floor with moutain view
0.9 km van Marilena Hotel
2.6 km van Marilena Hotel
    0.3 km van Marilena Hotel
    Meer hotels in Molyvos bekijken
    Beoordeeld op 3 december 2020

Ik was er met de zomervakantie een paar weekjes en het is het zeker waard stratos en zijn familie zijn super vriendelijk lefteres maakt heerlijke cocktails. Het zwembad is groot en diep genoeg. Alles was zo schoon en het eten traditioneel en heel lekker het is een kinderlijk hotel en er zijn zo veel dingen te doen en er zijn heel veel spelletjes voor alle leeftijden er is ook een mini market waar je van alles kan kopen. ik ga er sowieso terug komen. Ze maken je altijd aan het lachen
    En ze rijden je gratis op en heen met de bus het is zeker een aanrader

Datum van verblijf: juli 2020
    Beoordeeld op 5 oktober 2020

Ontzettend fijn familiehotel. Een familie die iedereen probeerd aandacht te geven en in zijn waarde laat. Het feit dat hier heel veel mensen bijna elk jaar terugkomen zegt genoeg. Maar ze zijn tegen iedereen vriendelijk. Is er iets dan vinden ze het fijn dat je dat zegt en zullen er alles aan doen om jou de beste vakantie te bezorgen.
    Heerlijk zwembad van 25 meter. Heerlijke bedden. En een ontbijt met genoeg keus. Ook kan stratos heerlijke lunches en diners bereiden. Oma wilt nog steeds graag helpen en maakt vaak heerlijke traditionele gerechten klaar.
    Lefteres kan geweldige cocktails maken. En Katherina is de spil in het geheel en je kunt bij haar altijd terecht met je vragen.
    Een supergoede prijs kwaliteit verhouding!

Datum van verblijf: september 2020
    Beoordeeld op 8 september 2020

Een fantastisch verblijf gehad afgelopen week in hotel Marilena. Het voelde voor ons weer als THUISKOMEN, zo fijn en prettig om daar in deze barre omstandigheden in Nederland naar toe te vliegen voor een heerlijke ontspannen vakantie. De liefdevolle en gastvrije familie doet er alles aan om het je naar je zin te maken. Het kleinschalige familie hotel is goed verzorgd, mooi zwembad, airco en het restaurant/bar heeft een ruime keuze aan heerlijk eten, welke dagelijks met liefde voor je klaar gemaakt wordt. Wij zaten in een heel mooi en ruim 2-kamer appartement welke netjes is onderhouden inclusief dagelijkse schoonmaak. De bedden lagen prima en het ontbijt werd elke ochtend keurig verzorgd. Dagelijks (4x per dag) brengt Stratos je naar het dorpje Molivos, waar je ook heerlijk kan eten. Wij hebben echt een TOP week gehad en voor ons geldt een goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij gaan ZEKER terug!!!

Datum van verblijf: augustus 2020
    Hotel Marilena, Ιδιοκτήτης van Marilena Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2020

Thank you very much. we hope to see yoy again !!!!!

Beoordeeld op 6 september 2020

Dit jaar weer 3 weken mogen genieten bij Hotel Marilena. Ik kwam als kind hier al vaak en de laatste jaren reizen zowel ik en mijn ouders elk jaar af naar deze geweldige accomodatie. Een groot zwembad, mooie kamers, heerlijk eten, mooie en rustige ligging, een supermarkt bij de receptie én het allerbelangrijkste: de meest lieve en geweldige familie die het hotel samen runt. Niks is te veel voor ze. Ze doen er werkelijk alles aan om jouw verblijf zo leuk en relaxt mogelijk te maken. Hele lieve mensen, die voor ons ook als familie voelt na 20 jaar. Mijn ouders en ik blijven terugkomen, maar wij zien elk jaar steeds meer mensen die terugkeren naar dit fantastische complex. Als je aankomt is het gewoon thuiskomen. Een echte aanrader! Als je twijfelt om te boeken zou ik zeggen: gewoon doen!

Datum van verblijf: augustus 2020

Thank you very much !!!! See you soon!!

Beoordeeld op 4 september 2020 via mobiele applicatie

Als blijkt dat als je niet genoeg afneemt dit je duidelijk wordt gemaakt door onvriendelijk te zijn doe je iets niet goed. Als de prijs van de acc laag is zoals in ons geval ga ik niet heel moeilijk doen over de luxe van de kamers. Plus, we zijn wel wat gewend in Griekenland. Wel erg gehorig en het slaan met deuren is storend als je net in je bed ligt. Schoonmaken gebeurt hier met de Franse slag. Toen we aankwamen worden we vriendelijk ontvangen. Naarmate de vakantie vorderde merkte we een iets andere benadering. Of dit kwam doordat we niet meededen aan de Griekse avond en het feit dat we de hele dag op pad waren en dus niets afnamen weten we niet maar we vermoeden van wel. Tijdens ons verblijf zat er een kliek mensen die er waarschijnlijk jaar in jaar uit kwamen. Het was duidelijk dat deze mensen zich het terras toeeigende door luid de formule 1 te volgen op een tablet en een hallo kon er nauwelijks af. In de avond zat de hele kliek te drinken met de eigenaar die vervolgens dronken in zijn bus stapte om gasten op te halen uit het dorp. Op de laatste dag, toen we de airco af wilde rekenen we een sneer kregen toen ik alleen maar goed bedoeld wilde aangeven dat de rekening niet klopte(dacht namelijk dat ze te weinig rekende) was het klaar. Dus voor ons geen Marilena meer. Ik snap daarom niet waarom de reviews zo goed zijn. Ja de locatie, het zwembad en de prijs is goed. Maar een eerlijke en vriendelijke benadering is minstens zo belangrijk en kost niets.

Datum van verblijf: september 2020