Romana

Een echte aanrader: fantastische en geweldige plek!

Beoordeling van Marilena Hotel
5,0 van 5 bollen6 sep 2020 beoordeeld
Dit jaar weer 3 weken mogen genieten bij Hotel Marilena. Ik kwam als kind hier al vaak en de laatste jaren reizen zowel ik en mijn ouders elk jaar af naar deze geweldige accomodatie. Een groot zwembad, mooie kamers, heerlijk eten, mooie en rustige ligging, een supermarkt bij de receptie én het allerbelangrijkste: de meest lieve en geweldige familie die het hotel samen runt. Niks is te veel voor ze. Ze doen er werkelijk alles aan om jouw verblijf zo leuk en relaxt mogelijk te maken. Hele lieve mensen, die voor ons ook als familie voelt na 20 jaar. Mijn ouders en ik blijven terugkomen, maar wij zien elk jaar steeds meer mensen die terugkeren naar dit fantastische complex. Als je aankomt is het gewoon thuiskomen. Een echte aanrader! Als je twijfelt om te boeken zou ik zeggen: gewoon doen!
Datum van verblijf: augustus 2020
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel Marilena, Ιδιοκτήτης van Marilena Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 9 sep 2020
Thank you very much !!!! See you soon!!
Verdien Trip Coins na je verblijf
  • StayForLong
  • Vio.com
  • Expedia.com
0.7 km van Marilena Hotel
Gratis parkeren
Απολαύστε το ποτό σας ή το σπιτικό μας παγωτό δίπλα στην πισίνα!
0.8 km van Marilena Hotel
Lamb in wine leaves
0.4 km van Marilena Hotel
Gratis parkeren
Upper floor with moutain view
0.9 km van Marilena Hotel
      0.3 km van Marilena Hotel
      Aan het strand
      Meer hotels in Molyvos bekijken
      Beoordeeld op 4 september 2020 via mobiele applicatie

Als blijkt dat als je niet genoeg afneemt dit je duidelijk wordt gemaakt door onvriendelijk te zijn doe je iets niet goed. Als de prijs van de acc laag is zoals in ons geval ga ik niet heel moeilijk doen over de luxe van de kamers. Plus, we zijn wel wat gewend in Griekenland. Wel erg gehorig en het slaan met deuren is storend als je net in je bed ligt. Schoonmaken gebeurt hier met de Franse slag. Toen we aankwamen worden we vriendelijk ontvangen. Naarmate de vakantie vorderde merkte we een iets andere benadering. Of dit kwam doordat we niet meededen aan de Griekse avond en het feit dat we de hele dag op pad waren en dus niets afnamen weten we niet maar we vermoeden van wel. Tijdens ons verblijf zat er een kliek mensen die er waarschijnlijk jaar in jaar uit kwamen. Het was duidelijk dat deze mensen zich het terras toeeigende door luid de formule 1 te volgen op een tablet en een hallo kon er nauwelijks af. In de avond zat de hele kliek te drinken met de eigenaar die vervolgens dronken in zijn bus stapte om gasten op te halen uit het dorp. Op de laatste dag, toen we de airco af wilde rekenen we een sneer kregen toen ik alleen maar goed bedoeld wilde aangeven dat de rekening niet klopte(dacht namelijk dat ze te weinig rekende) was het klaar. Dus voor ons geen Marilena meer. Ik snap daarom niet waarom de reviews zo goed zijn. Ja de locatie, het zwembad en de prijs is goed. Maar een eerlijke en vriendelijke benadering is minstens zo belangrijk en kost niets.

Datum van verblijf: september 2020
      Beoordeeld op 10 augustus 2020

Dit jaar zijn wij voor het 2e jaar op rij naar Marilena Hotel / Appartementen op Lesbos geweest voor 19 dagen midden in Corona tijd. Beste Nederlanders, een tip: Boek een reis naar Griekenland of meer specifiek naar Lesbos. Na de vluchtelingen crisis en nu Corona verdienen zij als geen ander onze komst als vakantievierders. En, je zit er veel veiliger dan in het overvolle Nederland.

Naar Marilena: Het was ten opzichte van vorig jaar onwerkelijk rustig met minder gasten. Dit neemt niet weg dat de familie in Marilena alles in het werk stelt je een aangenaam verblijf te bezorgen. Kamers zijn prima, ontbijtbuffet is goed, heerlijk chloorarm zwembad. Kortom, een aanrader. Wij gaan als 16 jaar telkens naar iets anders, maar overwegen volgend jaar voor de 3e keer terug te gaan. Wij raden jullie Marilena van harte aan en wij weten zeker dat u geen spijt krijgt het drukke Nederland te ontvluchten. Nu met Corona zijn er minder toeristen, maar je zit hierdoor tussen de Grieken. Fantastisch, echt!

Huur een auto! Bij Giannis bij Panatella Car Rental huur je juist nu zéér scherp een auto. Hiermee ben je in no-time in Molyvos, Petra, Eftalou en Anaxos. Molyvos is prachtig met alle kleine straatje, maar Petra heeft een heerlijk strand en goede horeca. Anaxos heeft ook een heerlijk strand met Water Sports. En, Eftalou heeft een heerlijk thermaal bad(je). Echt, trakteer uzelf op een heerlijke trip naar Griekenland -> Lesbos -> Marilena Hotel.

Datum van verblijf: juli 2020
      Hotel Marilena, Ιδιοκτήτης van Marilena Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2020

Τhank you very much for your good words!!!!

Beoordeeld op 28 augustus 2019

Wat een feest om hier te verblijven. Lieve eigenaren die volop genieten van hun werk en gasten. (op onze vraag zelfs een super Griekse avond met dans/zang en eten georganiseerd).prachtig zwembad, Eten van de menukaart is lekker. Kamer was nog niet gerenoveerd en badkamer kan iets schoner. Graag een kantelraam in de slaapkamer voor de frisse lucht want deur open zetten betekent kat in de slaapkamer. We hebben ons nog nooit zo welkom gevoeld op een locatie als hier !!Volgend jaar gaan wij zeker terug, (hebben nu al heimwee)

Datum van verblijf: augustus 2019
      Beoordeeld op 20 augustus 2019

Net terug van 2 weken vakantie bij Marilena en we waren hier voor 2e keer en was gewoon thuiskomen. Weer genoten hier bij deze gastvrije en vriendelijke mensen. Ruim appartement met goede airco, super zwembad en weer lekker gegeten. Molyvos erg gezellig en sfeervol plaatsje met gezellige haven!

Datum van verblijf: augustus 2019
      Beoordeeld op 17 mei 2019 via mobiele applicatie

Dit jaar al voor de 6e keer in hotel Marilena verbleven. Dat zegt eigenlijk al genoeg. De kamers (studio) zijn ruim en schoon. Fijn terras/balkon. Het zwembad is groot met voldoende ligbedden. Je kunt op (bijna) elk tijdstip iets te eten of te drinken bestellen. Je kunt wandelen naar Molyvos via een prachtig pad, of gebruik maken van de shuttle service. Of je huurt een auto of scooter. Voldoende schone handdoeken, en de bedden slapen prima. De keuken is niet echt heel volledig ingericht, maar ruim voldoende voor ons gebruik (koffie/thee, fruit, wijn). Prachtige tuin ook!

Datum van verblijf: mei 2019
      marakiagge, Ιδιοκτήτης van Marilena Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2019

Thank you so much for your nice review!!
      Hope we see you again soon!!!
      Regards from all of us