Edwin

Héérlijke vakantie in Corona-tijd, absolute aanrader!

Beoordeling van Marilena Hotel
5,0 van 5 bollen10 aug 2020 beoordeeld
Dit jaar zijn wij voor het 2e jaar op rij naar Marilena Hotel / Appartementen op Lesbos geweest voor 19 dagen midden in Corona tijd. Beste Nederlanders, een tip: Boek een reis naar Griekenland of meer specifiek naar Lesbos. Na de vluchtelingen crisis en nu Corona verdienen zij als geen ander onze komst als vakantievierders. En, je zit er veel veiliger dan in het overvolle Nederland.

Naar Marilena: Het was ten opzichte van vorig jaar onwerkelijk rustig met minder gasten. Dit neemt niet weg dat de familie in Marilena alles in het werk stelt je een aangenaam verblijf te bezorgen. Kamers zijn prima, ontbijtbuffet is goed, heerlijk chloorarm zwembad. Kortom, een aanrader. Wij gaan als 16 jaar telkens naar iets anders, maar overwegen volgend jaar voor de 3e keer terug te gaan. Wij raden jullie Marilena van harte aan en wij weten zeker dat u geen spijt krijgt het drukke Nederland te ontvluchten. Nu met Corona zijn er minder toeristen, maar je zit hierdoor tussen de Grieken. Fantastisch, echt!

Huur een auto! Bij Giannis bij Panatella Car Rental huur je juist nu zéér scherp een auto. Hiermee ben je in no-time in Molyvos, Petra, Eftalou en Anaxos. Molyvos is prachtig met alle kleine straatje, maar Petra heeft een heerlijk strand en goede horeca. Anaxos heeft ook een heerlijk strand met Water Sports. En, Eftalou heeft een heerlijk thermaal bad(je). Echt, trakteer uzelf op een heerlijke trip naar Griekenland -> Lesbos -> Marilena Hotel.
Datum van verblijf: juli 2020
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel Marilena, Ιδιοκτήτης van Marilena Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 13 aug 2020
Τhank you very much for your good words!!!!
  • Agoda.com
1.1 km van Marilena Hotel
Zwembad
Meer hotels in Molyvos bekijken
Beoordeeld op 28 augustus 2019

Wat een feest om hier te verblijven. Lieve eigenaren die volop genieten van hun werk en gasten. (op onze vraag zelfs een super Griekse avond met dans/zang en eten georganiseerd).prachtig zwembad, Eten van de menukaart is lekker. Kamer was nog niet gerenoveerd en badkamer kan iets schoner. Graag een kantelraam in de slaapkamer voor de frisse lucht want deur open zetten betekent kat in de slaapkamer. We hebben ons nog nooit zo welkom gevoeld op een locatie als hier !!Volgend jaar gaan wij zeker terug, (hebben nu al heimwee)

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 20 augustus 2019

Net terug van 2 weken vakantie bij Marilena en we waren hier voor 2e keer en was gewoon thuiskomen. Weer genoten hier bij deze gastvrije en vriendelijke mensen. Ruim appartement met goede airco, super zwembad en weer lekker gegeten. Molyvos erg gezellig en sfeervol plaatsje met gezellige haven!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 17 mei 2019 via mobiele applicatie

Dit jaar al voor de 6e keer in hotel Marilena verbleven. Dat zegt eigenlijk al genoeg. De kamers (studio) zijn ruim en schoon. Fijn terras/balkon. Het zwembad is groot met voldoende ligbedden. Je kunt op (bijna) elk tijdstip iets te eten of te drinken bestellen. Je kunt wandelen naar Molyvos via een prachtig pad, of gebruik maken van de shuttle service. Of je huurt een auto of scooter. Voldoende schone handdoeken, en de bedden slapen prima. De keuken is niet echt heel volledig ingericht, maar ruim voldoende voor ons gebruik (koffie/thee, fruit, wijn). Prachtige tuin ook!

Datum van verblijf: mei 2019
marakiagge, Ιδιοκτήτης van Marilena Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2019

Thank you so much for your nice review!!
Hope we see you again soon!!!
Regards from all of us

Beoordeeld op 6 juli 2018 via mobiele applicatie

Alle positieve reacties worden bevestigd! Geweldige Griekse gastvrijheid, het hotel word gerund door een lieve familie die er alles aan doet om jou een onbezorgde vakantie te bezorgen! Heerlijk zwembad en lekker eten ook!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 11 juni 2018 via mobiele applicatie

Vele positieve reviews worden waargemaakt. Wij hadden wel een gedateerde kamer met een douche zonder cabine of gordijn, dat was wat minder. Goede airco en bedden en dat is wel t belangrijkste. Bijzonder lieve en behulpzame mensen. Ontbijt is elke dag het zelfde en beperkt maar voor ons prima. Denk aan wat gesneden wit en bruin stokbrood. Ham, kaas, kipfilet, komkommer, tomaat, krackers en wat koek en gebak. Daarnaast heerlijke zachte yoghurt met diverse toppings als muesli, honing. Sapje, thee en koffie.

Heerlijk zwembad.

Lekkerste avondeten hebben wij hier gehad en niet in de plaatsen waar wij geweest zijn.

Afstand tot de stad is te lopen maar met de warmte wel pittig. Zou op z'n minst een scooter adviseren maar een auto is veiliger. Je loopt er niet even heen.

Datum van verblijf: juni 2018