Beoordeeld op 11 juni 2018 via mobiele applicatie

Vele positieve reviews worden waargemaakt. Wij hadden wel een gedateerde kamer met een douche zonder cabine of gordijn, dat was wat minder. Goede airco en bedden en dat is wel t belangrijkste. Bijzonder lieve en behulpzame mensen. Ontbijt is elke dag het zelfde en beperkt maar voor ons prima. Denk aan wat gesneden wit en bruin stokbrood. Ham, kaas, kipfilet, komkommer, tomaat, krackers en wat koek en gebak. Daarnaast heerlijke zachte yoghurt met diverse toppings als muesli, honing. Sapje, thee en koffie.

Heerlijk zwembad.

Lekkerste avondeten hebben wij hier gehad en niet in de plaatsen waar wij geweest zijn.

Afstand tot de stad is te lopen maar met de warmte wel pittig. Zou op z'n minst een scooter adviseren maar een auto is veiliger. Je loopt er niet even heen.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 30 april 2018 via mobiele applicatie

Een heerlijke week gehad bij Marilena! Gastvrije lieve familie die bijna allemaal meehelpen. Simpel maar prima keuken. De eigenaar rijdt 4 keer per dag naar Molyvos met een busje. Maar te voet is ook prima te doen in 20 minuten.
Een dagje vertoeven bij het appartement is ook relaxed met lekkere drankjes, hapjes en een zwembad. De hele dag is de keuken open.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 6 oktober 2017 via mobiele applicatie

Van 28 september tot 5 oktober waren we in dit hotel. Net buiten Molyvos, maar met een schitterend uitzicht op Molyvos en het kasteel. We hadden een appartement aan de achterkan van het hoofdgebouw. Lekker uit de wind en de hele dag zon. Het was een eenvoudig, maar goed appartement. De bedden bijzonder goed: boxspring. Stratos en zijn kinderen zijn heel gastvrij en staan de hele dag tot je beschikking. Op alle vragen hebben ze een antwoord. Ook het ontbijt, en dan voornamelijk de yoghurt, die door henzelf nog zachter wordt gemaakt, is een aanrader. De menukaart is verrassend veelzijdig. Ook in de iets latere uurtjes was het gezellig in de bar. We waren de laatste gasten van dit seizoen. Maar dat deed niets af aan hun vriendelijkheid en gastvrijheid.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 2 september 2017 via mobiele applicatie

Super gezellig en schoon hotel. Eten is lekker. Stratos zorgt 1 keer per week voor een gezellige griekse avond met lokaal eten en muziek.

Men zet zich echt in om je een leuke vakantie te bezorgen.

Aanrader!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 29 augustus 2017 via mobiele applicatie

Na normaal gesproken altijd naar Kreta gegaan zijn nu eens iets anders. Onze verwachtingen zijn niet hoog, maar wat je hier voor moet betalen en wat je er voor terug krijgt in een woord fantastisch. De familie is vriendelijk en zeer bereidwillig en de vader kan ook nog goed koken. Al met al gweldig.

Datum van verblijf: augustus 2017