Beoordeeld op 1 september 2015

Hotel is prachtig gelegen op ongeveer een half uurtje wandelen naar het dorp Molyvos.
Hotelbusje rijdt een aantal keren per dag om gasten te brengen en te halen. Goede kamers in voorzijde hoofdgebouw welke een schitterend uitzicht hebben naar het dorp en de omgeving. Ontbijt is eenvoudig maar voldoende. Keuze uit de menukaart is beperkt, vis is soms niet voorradig. Lekker rustig gelegen, geen of nauwelijks avondvertier. Genieten op het terras van een drankje en kijkend naar de ondergaande zon geeft een relaxed en vrij gevoel. MARILENA ......... AANRADER !

Kamertip: Studio's aan de voorzijde in het hoofdgebouw geven een prachtig uitzicht.
Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 14 juli 2015 via mobiele applicatie

Alleen kamers zijn een drama. Wel vriendelijk personeel en redelijk goed eten. Zwembad is netjes. Dorpje verderop is schitterend met veel restaurants waar je heerlijk kan eten.
Heel mooi wandelgebied met best pittige wandelingen.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 19 juni 2015

We zijn zeer tevreden over ons verblijf in Marilena. Het wordt gedreven door vader en dochters. De gasten worden zeer welkom ontvangen en verzorgt. Het appartement is eenvoudig maar netjes en schoon. Het eten is eenvoudig, maar prima. Wij hebben niets te klagen gehad en hebben hele fijne week gehad in Marilena.

Datum van verblijf: juni 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 februari 2015

Leuk hotel gerund door gedreven eigenaars die zeer vriendelijk zijn. Dit hotel licht buiten molivos op een heuvel dus voor mensen die slecht ter been zijn niet zo geschikt. Maar er rijd wel een busje van en naar molivos. De omgeving is zeer mooi en geschikt voor wandelaars met mooie routes. Wij hebben ter plaatse een scooter gehuurd en daar het eiland mee over gecrosd. Lesbos is een mooi eiland en we komen zeker nog eens terug.

Kamertip: Aan de voorkant loopt een drukke weg.
Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 6 februari 2015

Hier klopte niet veel. Appartement slecht, bed slecht, eten slecht. Beloofde extra's als winkeltje en sauna niet gevonden. En een hotelbus die ons gewoon een keer liet staan in Molivos! 'Vergeten, ik zat zo lekker te kletsen, hier.

Datum van verblijf: september 2014