“Perfecte bestemming”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Aphrodite Hotel
Beoordeeld als nr. 1 van 12 hotels in Molyvos
22 augustus 2017 beoordeeld

Wat wij zo geweldig vinden is dat je alles op 1 plek vindt. Je eet 's morgens op het terras, al dan niet in de zon, loopt de trap af en komt ij het zwembad. Trapje af en je bent bij de taverna, weer paar treden af en je bij zij de zee. Super compleet dus. Je kunt natuurlijk ook naar het dorpje voor een maaltijd maar bij de taverna kun je ook heerlijk eten.

Kamertip: Bijna alle kamers hebben zeezicht, hetzij voor of zijzicht.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
Aphrodite V, Ιδιοκτήτης van Aphrodite Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 oktober 2017

Dear ernavaags, Thank you for your feedback and kind comments. We appreciate any comments we receive! We wish you all the best and hope to see you again soon!
All the best,
Aphrodite Team

3 augustus 2017 beoordeeld

In juni hotel Aphrodite geboekt. De geboekte accommodatie betrof een suite zijzeezicht.We hadden een ruime kamer beganegrond. Van het balkon was de zee niet te zien en er stonden 2 bedden, waar een tweepersoonsbed onze sterke voorkeur heeft. We waren echter moe en hebben daarom niet meteen melding gemaakt van deze zaken. Na 2 nachten hebben we dat wel gedaan en na 3 nachten hebben we nogmaals navraag gedaan. Er werd bevestigd dat er een kamer met tweepersoonsbed beschikbaar was tot een dag voor onze vertrekdatum. Echter de dame van de receptie zou het met haar man opnemen omdat die beter was om te puzzelen met de bezetting. De volgende ochtend, na 4 nachten derhalve, werd ons bij het ontbijt medegedeeld dat we konden verhuizen naar een andere kamer. Er werd met geen woord meer gerept over de noodzaak om nog een keer te verkassen. Deze kamer was aanmerkelijk kleiner, maar beschikte zowel over een tweepersoonsbed als over zijzeezicht, dus hebben we onze koffers gepakt en zijn we verhuisd.

Op de voorlaatste ochtend werd ons, verteld dat we naar een andere kamer moesten verhuizen. Van de twee kamers die ons werden getoond hebben we de minst slechte gekozen, zonder tweepersoonsbed en uitzicht op de parkeerplaats. Op dat moment hebben we geprotesteerd door te stellen dat we een suite hadden geboekt en betaald, maar nu in een bezemkast terecht waren gekomen. Uiteindelijk zijn we voor die laatste nacht " gecompenseerd" door terugbetaling van €10,00, voor het verschil in prijs tussen een suite en de laatste kamer.

Wij voelden ons onheus bejegend door de onvriendelijke dame van de receptie; de eerste kamer voldeed niet aan de specificaties van hetgeen was geboekt. Zij had bij het aanbieden van de tweede kamer zelf moeten inzien dat dit een kleinere kamer, geen suite betrof, en daar op moeten acteren. Nu hadden we hier echt geen probleem van gemaakt wanneer wij niet nog eens hadden moeten verhuizen voor ons vertrek. Al met al hebben wij een slechte herinnering aan de serviceverlening van Hotel Aphrodite over gehouden.

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner

Dear Patricia N,
Thank you for your feedback. We are sorry you feel this way, however it is important for us to clarify the situation. When you arrived at the hotel, we provided you with exactly the roomtype that you had booked. The next day, you approached the reception, expressing that you would like to have a room that would have better view towards the sea. Wanting to help you have a better view, we offered you room 212 which was a superior room on the top floor-that had a better view to the sea, but with the condition that on the last day, for one night, you would have to change rooms as we had to provide this room specifically to someone who had booked this room. You agreed to this and this is exactly what happened. Unfortunately we receive now this feedback from you and are sorry you feel this way. We wish you all the best and hope you have a nice winter.

28 juli 2017 beoordeeld

was in jull samen met vrouw en twee kinderen in aphrodite te gast.dikke aanrader.
alles perfect.heel vriendelijke ontvangst.mooie ruime kamer die elke dag werd gepoetst, bedgoed en handdoeken elke dag ververst.prachtige ligging aan kleine private inham.mooi zeer proper zwembad.elke dag lekker ontbijtzelfbediening.super vriendelijk kindvriendelijk personeel.familiehotel met heel lieve vriendelijke eigenaars, allen helpen in de zaak.zeer rustig hotel, zowel de ligging als de gasten.aan de receptie die 24 uur beschikbaar is kun je alles vragen.hebben een eigen shuttledienst die vier maal per dag gratis naar het dichtbij gelegen prachtige stadje molyvos rijd . het hotel beschikt ook over een mooie recht aan het strand gelegen taverne, met super lekkere griekse gerechten aan heel gematigde prijzen.en voor zij die bang zijn voor last van de vluchtelingen, niet nodig heb er geen enkele gezien.de eigenaars van het hotel hebben ook hun uiterste best gedaan om de vluchtelingen te helpen die aan hun strand Twee jaar geleden aangespoeld waren.daardoor is het echt spijtig dat het toerisme zoveel gezakt is,lesbos en de mensen die er wonen verdienen veel beter.voor mensen die echt van het traditionele griekenland en zijn lieve bewoners houden kun je geen betere bestemming vinden dan lesbos.

Kamertip: de suites zijn grootmaak eigenlijk zijn alle kamers even goed, is niet zo'n groot hotel,54 kamer ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie

Dear 76daniel1234,
Huge thanks for your review and feedback. Your comments are important to us to see what we are doing right and what we can do better! Have a great winter and hope to see you again soon! Kind regards from the Aphrodite Team!

3 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

weekje naar de zon, heerlijke vakantie, lekker eten, supervriendelijke mensen! Ik raad iedereen aan naar molyvos te gaan, helemaal niets te merken van het vluchtelingenprobleem, zou zo wéér boeken!wat een fijne sfeer!

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
Panagiotis M, Διευθυντής van Aphrodite Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2017

Dear FranklinB69,

Thank you for your comments about the hotel and about the situation of the island which is ready more than ever to welcome its guests! We wish you all the best and hope to see you again in the future.

Sincerely,

1 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel aphrodite overtrof al onze verwachtingen. Zeer mooie ligging, super schoon, een heerlijk ontbijt en het diner in de taverne aan het strand.
Heerlijk om tot rust te komen met eigenaren die alles voor je doen. Een echte aanrader!

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner

Dear Marion M,

Thank you so much for your wonderful words. We truly appreciate your feedback. We enjoyed having you stay with us and we look forward to seeing you again in the future!

Kind regards,

16 mei 2017 beoordeeld

Rustig gelegen familiehotel, kamers waren goed en schoon. Goed ontbijt en de mogelijkheid om in de bijbehorende taverne aan het strand te lunchen of dineren. Zeer vriendelijk personeel, dit hotel is zeker een aanrader.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner

Dear jacobv61,

We send you our regards from all of us at the Aphrodite Hotel and we thank you for your kind words. We wish you a wonderful remaining summer and hope to see you again in the future.

All the best,

10 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer rustig gelegen. Niettegenstaande de moeilijke omstandigheden (bankencrisis, vluchtelingen, ...) zeer enthousiast en vriendelijk ontvangen en verzorgt ! Je kan zowat voor alle maaltijden buiten lekker eten tegen zeer schappelijke prijzen ! Op wandelafstand (of taxi @ 5 €) naar Mollyvos

Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Molyvos in overweging
op 2,1 km afstand
Akti Hotel
nr. 9 van 12 in Molyvos
23 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Aphrodite Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Aphrodite Hotel

Adres: Lesvos Island, Molyvos 81108, Griekenland
Locatie: Griekenland > Noordoost-Egeïsche Eilanden > Lesbos > Molyvos
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis parkeren Restaurant Shuttlebusservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 12 hotels in Molyvos
Prijsklasse: € 55 - € 107 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Aphrodite Hotel 3*
Aantal kamers: 50
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Expedia, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Aphrodite Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?