Hotel Molyvos 1(Molyvos)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Molivos View Studios(Molyvos)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Delfinia Hotel & Bungalows(Molyvos)(Heel veel waar voor je geld!)
bedfinder
  • Zwembad
Akti Hotel(Molyvos)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Marianthi Paradise , Studios & Apartments(Molyvos)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
The Shoolmistress With The Golden Eyes(Molyvos)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
Zie aanbieding
Apartments & Studios Nadia(Molyvos)(Heel veel waar voor je geld!)
Acropol Hotel(Molyvos)
3 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

weekje naar de zon, heerlijke vakantie, lekker eten, supervriendelijke mensen! Ik raad iedereen aan naar molyvos te gaan, helemaal niets te merken van het vluchtelingenprobleem, zou zo wéér boeken!wat een fijne sfeer!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Panagiotis M, Διευθυντής van Aphrodite Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2017

Dear FranklinB69,

Thank you for your comments about the hotel and about the situation of the island which is ready more than ever to welcome its guests! We wish you all the best and hope to see you again in the future.

Sincerely,

1 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel aphrodite overtrof al onze verwachtingen. Zeer mooie ligging, super schoon, een heerlijk ontbijt en het diner in de taverne aan het strand.
Heerlijk om tot rust te komen met eigenaren die alles voor je doen. Een echte aanrader!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner

Dear Marion M,

Thank you so much for your wonderful words. We truly appreciate your feedback. We enjoyed having you stay with us and we look forward to seeing you again in the future!

Kind regards,

16 mei 2017 beoordeeld

Rustig gelegen familiehotel, kamers waren goed en schoon. Goed ontbijt en de mogelijkheid om in de bijbehorende taverne aan het strand te lunchen of dineren. Zeer vriendelijk personeel, dit hotel is zeker een aanrader.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner

Dear jacobv61,

We send you our regards from all of us at the Aphrodite Hotel and we thank you for your kind words. We wish you a wonderful remaining summer and hope to see you again in the future.

All the best,

10 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer rustig gelegen. Niettegenstaande de moeilijke omstandigheden (bankencrisis, vluchtelingen, ...) zeer enthousiast en vriendelijk ontvangen en verzorgt ! Je kan zowat voor alle maaltijden buiten lekker eten tegen zeer schappelijke prijzen ! Op wandelafstand (of taxi @ 5 €) naar Mollyvos

Verbleef: juli 2015, reisde met familie
17 september 2015 beoordeeld

Een uitstekend goedlopend hotel dat door een fijne familie beheerd wordt. De kamers zijn netjes en schoon. Deze worden ook elke dag schoongemaakt.
De bedden liggen heerlijk met goede kussens en eventueel reserve kussens zijn aanwezig in de kast op de kamer.
Er is een (gratis)airco die heel de dag aan kan blijven en per temperatuur regelbaar is.
Tevens is er een kluisje op de kamer waarvan je d.m.v. een eigen code gratis gebruik kan maken.
Onze hotelkamer had een badkamer met toilet, wastafel en een inloopdouche.
Wij hadden geboekt op basis van logies/ontbijt en dit ontbijt was prima verzorgd, koffie, thee, water, melk, 2 sapjes, 3 verschillende broodkeuzes, zoet beleg, hartig beleg, gekookte eitjes, roerbakei, zoetigheid (b.v. baklava) Griekse yoghurt, cornflakes, muesli e.d. vers fruit en blikfruit .... Je kunt zowel binnen als op het terras buiten ontbijten.
Er is een mooi en schoon zwembad aanwezig, dit keer eens niet gevuld met chloorwater maar (naar mijn idee) gefilterd zeewater.
Er zijn voldoende ligbedjes en vaststaande parasols.
Gelukkig is er geen handdoekje leggen, zodat er altijd wel een plaatsje bij het zwembad is.
Dan heb je daarachter een tegelpad dat uitkomt op een taverne, ook in beheer van de familie en een fijne bediening crew.
Je kunt hier voor een leuk prijsje lunchen/dineren, iets drinken e.d. vanaf deze taverne heb je een prachtig zicht op de zee (met eventueel 's avonds een prachtige zonsondergang)
Direct achter de taverne heb je een kiezelstrand met daarop wat ligbedjes en parasols en uiteraard direct de zee.
Het hotel ligt op ongeveer 20 minuten loopafstand van de haven/centrum van Molyvos. De loopafstand is te doen, ook voor iemand die niet zoveel conditie heeft .... ahum .... ;-) Maar ben je slecht ter been of heb je kinderen dan zou ik dit niet zo snel doen, is ook niet nodig er gaat vanaf het hotel een aantal keren per dag een shuttlebus die binnen 5 minuten heen- en/of terugrijd.
Ook kun je eventueel een taxi nemen.
Het hotel bevat ook nog een saunagedeelte maar hier hebben wij geen gebruik van gemaakt.
Kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad en zijn gastvrij ontvangen, ook de receptioniste, Katharina (geen familie van de eigenaar) is een fantastisch iemand, zij regelt alles voor je, niets is haar te veel en doet alles om het de gasten naar de zin te maken.
Op de dag van vertrek en dat was in ons geval vrij vroeg, konden wij nog gewoon ontbijten in het hotel. De nachtportier had voor alles gezorgd en heeft keurig netjes de sleutel in ontvangst genomen!

Een groot pluspunt is dat je bij de taverne en de bar van het hotel kunt eten/drinken en dit op je hotelkamernummer kan laten zetten, zodat je later bij het uitchecken alles af kunt rekenen. (dit wel doen als de receptioniste of eigenaar nog aanwezig is)
Engels is de voertaal in dit hotel maar ze vinden het uiteraard leuk als je een woordje Grieks tegen ze spreek.
Ook doen sommige van het personeel hun best om een woordje Nederlands of welke taal ook te spreken!

De minpuntjes die wij hebben gevonden zijn:

- geen animatie
- bijna geen mensen 's avonds op het terras bij het hotel
- geen (achtergrond) muziek
- geen winkeltje in de buurt van, of in het hotel zelf

Om nou te zeggen dat deze laatste puntjes echt gemist werden, tsja ..... dat is aan een ieder!

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner