“super hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Aphrodite Hotel
Beoordeeld als nr. 1 van 12 hotels in Molyvos
28 juli 2017 beoordeeld

was in jull samen met vrouw en twee kinderen in aphrodite te gast.dikke aanrader.
alles perfect.heel vriendelijke ontvangst.mooie ruime kamer die elke dag werd gepoetst, bedgoed en handdoeken elke dag ververst.prachtige ligging aan kleine private inham.mooi zeer proper zwembad.elke dag lekker ontbijtzelfbediening.super vriendelijk kindvriendelijk personeel.familiehotel met heel lieve vriendelijke eigenaars, allen helpen in de zaak.zeer rustig hotel, zowel de ligging als de gasten.aan de receptie die 24 uur beschikbaar is kun je alles vragen.hebben een eigen shuttledienst die vier maal per dag gratis naar het dichtbij gelegen prachtige stadje molyvos rijd . het hotel beschikt ook over een mooie recht aan het strand gelegen taverne, met super lekkere griekse gerechten aan heel gematigde prijzen.en voor zij die bang zijn voor last van de vluchtelingen, niet nodig heb er geen enkele gezien.de eigenaars van het hotel hebben ook hun uiterste best gedaan om de vluchtelingen te helpen die aan hun strand Twee jaar geleden aangespoeld waren.daardoor is het echt spijtig dat het toerisme zoveel gezakt is,lesbos en de mensen die er wonen verdienen veel beter.voor mensen die echt van het traditionele griekenland en zijn lieve bewoners houden kun je geen betere bestemming vinden dan lesbos.

Kamertip: de suites zijn grootmaak eigenlijk zijn alle kamers even goed, is niet zo'n groot hotel,54 kamer ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
Aphrodite V, Ιδιοκτήτης van Aphrodite Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 oktober 2017

Dear 76daniel1234,
Huge thanks for your review and feedback. Your comments are important to us to see what we are doing right and what we can do better! Have a great winter and hope to see you again soon! Kind regards from the Aphrodite Team!

3 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

weekje naar de zon, heerlijke vakantie, lekker eten, supervriendelijke mensen! Ik raad iedereen aan naar molyvos te gaan, helemaal niets te merken van het vluchtelingenprobleem, zou zo wéér boeken!wat een fijne sfeer!

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
Panagiotis M, Διευθυντής van Aphrodite Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2017

Dear FranklinB69,

Thank you for your comments about the hotel and about the situation of the island which is ready more than ever to welcome its guests! We wish you all the best and hope to see you again in the future.

Sincerely,

1 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel aphrodite overtrof al onze verwachtingen. Zeer mooie ligging, super schoon, een heerlijk ontbijt en het diner in de taverne aan het strand.
Heerlijk om tot rust te komen met eigenaren die alles voor je doen. Een echte aanrader!

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner

Dear Marion M,

Thank you so much for your wonderful words. We truly appreciate your feedback. We enjoyed having you stay with us and we look forward to seeing you again in the future!

Kind regards,

16 mei 2017 beoordeeld

Rustig gelegen familiehotel, kamers waren goed en schoon. Goed ontbijt en de mogelijkheid om in de bijbehorende taverne aan het strand te lunchen of dineren. Zeer vriendelijk personeel, dit hotel is zeker een aanrader.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner

Dear jacobv61,

We send you our regards from all of us at the Aphrodite Hotel and we thank you for your kind words. We wish you a wonderful remaining summer and hope to see you again in the future.

All the best,

10 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer rustig gelegen. Niettegenstaande de moeilijke omstandigheden (bankencrisis, vluchtelingen, ...) zeer enthousiast en vriendelijk ontvangen en verzorgt ! Je kan zowat voor alle maaltijden buiten lekker eten tegen zeer schappelijke prijzen ! Op wandelafstand (of taxi @ 5 €) naar Mollyvos

Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
17 september 2015 beoordeeld

Een uitstekend goedlopend hotel dat door een fijne familie beheerd wordt. De kamers zijn netjes en schoon. Deze worden ook elke dag schoongemaakt.
De bedden liggen heerlijk met goede kussens en eventueel reserve kussens zijn aanwezig in de kast op de kamer.
Er is een (gratis)airco die heel de dag aan kan blijven en per temperatuur regelbaar is.
Tevens is er een kluisje op de kamer waarvan je d.m.v. een eigen code gratis gebruik kan maken.
Onze hotelkamer had een badkamer met toilet, wastafel en een inloopdouche.
Wij hadden geboekt op basis van logies/ontbijt en dit ontbijt was prima verzorgd, koffie, thee, water, melk, 2 sapjes, 3 verschillende broodkeuzes, zoet beleg, hartig beleg, gekookte eitjes, roerbakei, zoetigheid (b.v. baklava) Griekse yoghurt, cornflakes, muesli e.d. vers fruit en blikfruit .... Je kunt zowel binnen als op het terras buiten ontbijten.
Er is een mooi en schoon zwembad aanwezig, dit keer eens niet gevuld met chloorwater maar (naar mijn idee) gefilterd zeewater.
Er zijn voldoende ligbedjes en vaststaande parasols.
Gelukkig is er geen handdoekje leggen, zodat er altijd wel een plaatsje bij het zwembad is.
Dan heb je daarachter een tegelpad dat uitkomt op een taverne, ook in beheer van de familie en een fijne bediening crew.
Je kunt hier voor een leuk prijsje lunchen/dineren, iets drinken e.d. vanaf deze taverne heb je een prachtig zicht op de zee (met eventueel 's avonds een prachtige zonsondergang)
Direct achter de taverne heb je een kiezelstrand met daarop wat ligbedjes en parasols en uiteraard direct de zee.
Het hotel ligt op ongeveer 20 minuten loopafstand van de haven/centrum van Molyvos. De loopafstand is te doen, ook voor iemand die niet zoveel conditie heeft .... ahum .... ;-) Maar ben je slecht ter been of heb je kinderen dan zou ik dit niet zo snel doen, is ook niet nodig er gaat vanaf het hotel een aantal keren per dag een shuttlebus die binnen 5 minuten heen- en/of terugrijd.
Ook kun je eventueel een taxi nemen.
Het hotel bevat ook nog een saunagedeelte maar hier hebben wij geen gebruik van gemaakt.
Kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad en zijn gastvrij ontvangen, ook de receptioniste, Katharina (geen familie van de eigenaar) is een fantastisch iemand, zij regelt alles voor je, niets is haar te veel en doet alles om het de gasten naar de zin te maken.
Op de dag van vertrek en dat was in ons geval vrij vroeg, konden wij nog gewoon ontbijten in het hotel. De nachtportier had voor alles gezorgd en heeft keurig netjes de sleutel in ontvangst genomen!

Een groot pluspunt is dat je bij de taverne en de bar van het hotel kunt eten/drinken en dit op je hotelkamernummer kan laten zetten, zodat je later bij het uitchecken alles af kunt rekenen. (dit wel doen als de receptioniste of eigenaar nog aanwezig is)
Engels is de voertaal in dit hotel maar ze vinden het uiteraard leuk als je een woordje Grieks tegen ze spreek.
Ook doen sommige van het personeel hun best om een woordje Nederlands of welke taal ook te spreken!

De minpuntjes die wij hebben gevonden zijn:

- geen animatie
- bijna geen mensen 's avonds op het terras bij het hotel
- geen (achtergrond) muziek
- geen winkeltje in de buurt van, of in het hotel zelf

Om nou te zeggen dat deze laatste puntjes echt gemist werden, tsja ..... dat is aan een ieder!

• Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
13 juli 2015 beoordeeld

Het was een zeer mooi hotel,super lieve mensen,20 min wandelen naar dorp Milivos, dit is wel te doen!!!Een heel mooi binnen komen ,,, zoveel palmbomen,
We hebben ook gesnorkeld en beide kanten en dit was voor Griekse normen mooi!! Wel tevreden van dit hotel!!

Kamertip: bijna allemaal
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Molyvos in overweging
op 2,1 km afstand
Sunrise Resort Hotel
nr. 1 van 6 in Eftalou
191 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Aphrodite Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Aphrodite Hotel

Adres: Lesvos Island, Molyvos 81108, Griekenland
Locatie: Griekenland > Noordoost-Egeïsche Eilanden > Lesbos > Molyvos
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis parkeren Restaurant Roomservice Shuttlebusservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 12 hotels in Molyvos
Prijsklasse: € 58 - € 119 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Aphrodite Hotel 4*
Aantal kamers: 50
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, TripOnline SA, Expedia, Hotels.com, Agoda en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Aphrodite Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?