“Geweldig lekker en leuk eten bij Captains Table”
Beoordeling van The Captain's Table

The Captain's Table
Geclassificeerd als nr. 3 van 47 Restaurants in Molyvos
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch, Grote groepen
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
12 oktober 2017 beoordeeld

Prima bediening, leuke uitleg van de ober over de mezedes en gezellige sfeer.
Bij Captain's Table is keuze genoeg : vlees/ vis / vegetarisch..
Echt smullen. En wat een super lekker brood (knapperig, beetje geroosterd met kruiden) werd erbij geserveerd!
Er is alleen 1 probleem : de desserts zijn er ook zó vreselijk lekker, dus zorg ervoor dat je daar een beetje 'ruimte voor overhoudt' tijdens het eten !
Complimenten aan Theodoros' & Melinda Mc Rostie, de eigenaren van dit leuke restaurantje.

Mel-Theo, Owner van The Captain's Table, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 oktober 2017

I am happy that you enjoyed your experience with us. We do take the trouble to explain our menu to clients as not many people know what a Meze is - small dishes that one can share between your party and this way you will be able to taste different things. we recommend 3 per person and yes dont forget our wonderful desserts.

21 september 2017 beoordeeld

Heerlijk terras werkelijk aan de rand van de haven waar je s avonds de mooiste zonsondergangen kunt beleven. Super romantisch. Eten fantastisch, iedere dag verse vis, de netten liggen naast je tafel en de katten wachten keurig wat er van je bord afvalt. Heerlijk eten en ruime keus. Nederlandse eigenaresse.
Prettig geprijsd en vriendelijke bediening. Kortom : weinig of niets om over te klagen.

Mel-Theo, Owner van The Captain's Table, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 september 2017

Dear Willem,
A lovely review. I am afraid that you might have confused us though with another place. The Captain's Table is on the water front but we are not dutch owned. There is a establishment at the end of the harbour which is dutch owned called Bazzar. If though you did indeed write this review for The Captain's Table please do let me know what we could have done better to receive a 5 star review from you.
Thank you

20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij the captains table serveren ze alleen kleine gerechtjes, Griekse meze. Wij hadden het samengesteld menu gekozen. Je hebt dan de keuze uit 4 verschillende menu's met 5 verschillende voorgerechtjes en als hoofdgerecht kun je uit vis, vlees of vegetarisch kiezen waar ook bij elk 2 verschillende gerechtjes zitten. Als nagerecht krijg je ook 2 soorten. Voor dit alles ben je dan maar 28 euro kwijt. Heerlijk en gezellig gegeten in de haven!

We sometimes notice that customers find it hard to decide on what to eat so we have made 4 set menus and chosen for you. It is a very good deal and this way you get to eat things you might not have chosen yourself
Thank you for your kind words

18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten. Bediening van Michael Ok. Gaf goede uitleg over het eten. Voor iedereen is er wel een menu samen te stellen

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijna aan het einde van de haven ligt dit kleine restaurant. Serveren Griekse meze, kleine hapjes! Wij hadden de octopus salade, tzatziki, fava en pita als voorgerechtjes genomen! Alles smaakte heerlijk, vers bereid en prima hoeveelheid. Als hoofdgerecht hadden wij de vleespasteitjes, de Griekse kazen en de lamsrack. Vooral de lamsrack was verrukkelijk, als drankje een klein flesje Ouzo genomen. Al met al heerlijk gegeten voor maar 32 euro, drankje van het huis als toetje gekregen! Top restaurant..

Mel-Theo, Owner van The Captain's Table, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 september 2017

Ouzo is a great drink to accompany our many dishes. Thank you for your kind words
Melinda

Reizigers die The Captain's Table bekeken, bekeken ook

In The Captain's Table geweest? Deel je ervaringen!