“Vakantie”

Keukens: Grieks, Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere mama's keuken !! Je mag in de keuken zelf kiezen wat ja wil. Vriendelijke bediening en democratische prijzen. Super netjes.

13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat eeen heerlijk leuk gezellig restaurant. Het eten is HEEERLIJK!! Je kan zelfs in de keuken kijken en een maaltijd samen stellen. De eigenaar is top Super leuke bediening. Erg gezellige en lieve mensen. Echt een aanrader

13 september 2016 beoordeeld

In de keuken uitzoeken wat je wilt hebben. Tip: neem geen voorgerecht want je bord wordt zo volgeladen dat daar niet genoeg ruimte voor is. Marcos is makkelijk te vinden: vanaf Maria's taveerne 10 minuten oostwaarts (richting Chania) lopen. De moeite waard!

30 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Waar vind je dat nog, dat je zelf in de keuken wordt uitgenodigd om je gerecht te kiezen. Vooral handig als je nieuw bent met de griekse keuken. Het ziet er niet alleen heerlijk uit maar zo smaakt het ook nog. Leuk terras met een mooi uitzicht en zeer betaalbaar.
Absoluut een aanrader!

16 juni 2016 beoordeeld

Wij komen hier al jaren en het blijft bijzonder om in de keuken je keuze te maken. Altijd even goed van smaak.
Voor de hele familie heb ik een zwak. Altijd vriendelijk en attent.

Ik las overigens dat zij zijn verkast naar een nieuwe locatie. Aan de kustweg naast dat dure hotel, volgens mij. Vraag het even na voordat je de berg optrekt naar de oude stek.

Reizigers die Markos Restaurant bekeken, bekeken ook

Stalos, Chania Prefecture

In Markos Restaurant geweest? Deel je ervaringen!