Manieren om Cabo Girao te ontdekken
vanaf US$ 50,54
vanaf US$ 19,21
vanaf US$ 50,54
Beoordeeld op 23 augustus 2019 via mobiele applicatie

Cabo Girao is zeker een bezoekje waard, maar je weet natuurlijk wel op voorhand dat het er redelijk druk is. Het uitzicht is er adembenemend, zeker als je mooi weer hebt!

Beoordeeld op 22 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooi uitzichtpunt. Leuk om te bezoeken terwijl je toert langs de kust. Je krijgt een mooi zicht van de kustlijn

Beoordeeld op 19 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij dachten dat het een uitzichtpunt was wat ten allen tijden bezocht kon worden i.v.m. het niet tegen komen van openingstijden online. Bij aankomst 19.54 werd aangegeven dat ze om 20.00 gingen sluiten en wij daarom niet meer mochten bezichtigen. Helaas niks gezien dus.

Beoordeeld op 19 augustus 2019

Hebben de klif gezien maar beetje teleurgesteld.
Wordt heel mooi voorgesteld maar op 10 minuten heb je het wel gezien.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 12 augustus 2019

Het was de laatse stop van onze trip. Het uitzicht van de Cabo Girao over de omgeving en de oceaan is schitterend. Jammer dat de glazen vloer voorzien was van "Polka dots" dat belemmerde het zicht naar beneden.

Datum van activiteit: juli 2019