“Heerlijk eten.”

Restaurante O Forno
Geclassificeerd als nr. 2 van 6 Restaurants in Ponta do Pargo
Keukens: Portugees
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig door familie gerunt restaurant waar je heerlijk kan eten. Poncha is super!
Mag je niet missen als je in het westen van Maderia bent.
Vriendelijke service en prima prijs/ kwaliteit verhouding.
Aanrader!!

Datum van bezoek: september 2019

27 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten, leuke bediening, fijn restaurant. Langs de doorgaande weg, maar daar heb je geen last van. We gaan zeker nog een keer terug!

18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie 3 keer gegeten. Heerlijk. Fantastische vis, heerlijke Cesar salade en de spiezen waren ook geweldig. Bediening vriendelijk en met een beetje vriendelijkheid terug kwamen er leuke gesprekken met de bediening op gang. Diamond, verantwoordelijk voor de Poncha heeft uitgelegd hoe thuis (proberen) te maken. Mochten we terug gaan naar Madeira, komen we hier zeker terug
Fam. Meijer Nederland.

17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant van voormalige engelse eigenaar. Bediening relaxed en vriendelijk. Heerlijk portugees eten van de grill buiten. Op verzoek van de tieners 2x geweest. Aanrader.

19 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik hebben hier gister gegeten. Het was erg goed voor een zeer goede prijs, geen gekke dingen achteraf bij de rekening. Wij hadden de vlees spiezen die ook erg goed smaakte. Je krijgt meer dan genoeg!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Restaurante O Forno bekeken, bekeken ook

In Restaurante O Forno geweest? Deel je ervaringen!