Beoordeling van Mig's Place

Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Gemiddeld
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 6 bijdrager
101 beoordelingen
22 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 17 nuttige stemmen
“Fijn vakantiehuis met paar verbeterpuntjes”
2 weken geleden beoordeeld voor een verblijf in september 2019

Net terug van 10 dagen verblijf in Migs place. Overall was het echt een heel fijn verblijf. Maar toch konden we niet om een paar mindere punten heen.

* Er zitten helaas kakkerlakken in de buurt. 's avonds komen ze tevoorschijn waardoor je dan niet lekker buiten zit en de deuren en ramen dicht moet houden. Ondanks dat we dit deden hebben we er toch 2 binnen gehad. Kan de eigenaar niet veel aan doen, maar bijv horren bij de ramen zou al heel fijn zijn. Kan je 's nachts tenminste ramen open houden.
* prullenbak in de keuken was open. Dit trekt ongedierte aan (erg veel mieren!). Eenvoudig te voorkomen door een prullenbak met deksel te plaatsen.
* keuken beschikt over heel veel kookgerei. Top! Toch zijn de pannen echt nodig aan vervanging toe. Deze kunnen echt niet meer.
* bedden zijn soort schuim matrassen. Wij vonden dit niet prettig, maar is persoonlijk denk ik.
* kussens zijn echt heel erg slecht. Compleet uit elkaar getrokken, ook nodig aan vervanging toe.
* de buren hebben allerlei beesten (hond, kippen, haan, varken). Overdag heeft dit wel zijn charme, maar deze zorgen nog wel eens voor wat ongewenst geluid 's nachts. Kan de eigenaar van Migs place natuurlijk niets aan doen, maar was af en toe niet echt fijn.

Datum van verblijf: september 2019
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren