“Zeer mooi appartement.”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

5 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Zeer mooi appartement.”
Beoordeeld op 4 februari 2018 voor een verblijf in januari 2018

Zeer ruim appartement op ongeveer 370 meter hoogte met groot terras en parkeren onder een afdak op eigen terrein. Het appartement is van alle gemakken voorzien en ligt dicht bij het dorp waar de basisvoorzieningen aanwezig zijn. Een grote supermarkt ligt op ongeveer 5km afstand. De eigenaar beheert ook een aantal woningen van anderen en is zeer behulpzaam. Wij zouden hier als we in de buurt zijn zeker weer heen gaan.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
5 feb 2018
Dear Jan and Yvonne .

Thank you for the kind words . We do strive to make your holiday an enjoyable one .

Kind regards
Garry and Yvonne
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren