Priceline
Trip.com
Travelocity
Beoordeeld op 16 juli 2019

Mooie ligging, villa uitstekend verzorgd met een heerlijk zwembad.
Alle faciliteiten zijn aanwezig voor een heerlijk verblijf.
Zeer geschikt om met gezinnen hier je vakantie door te brengen.
Zeker een aanrader

Datum van verblijf: juni 2019
Manousos L, Ιδιοκτήτης van Villas Lefkothea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2019

Geachte heer/mevrouw,

Ik en mijn familie willen we u zo hartelijk bedanken voor uw mooie beoordeling.

We hopen u in de toekomst weer te kunnen ontvangen.

Geef mijn groeten door aan uw familie!

Vriendelijke groeten
Owner & Manager

Beoordeeld op 9 mei 2019 via mobiele applicatie

Erg leuke week gehad in villa Lefkothea. Dichtbij winkels en restaurants. Ruime villa, schoon en een mooi zwembad. Bij aankomst was er een voorraad Nespresso, olijfolie en honing aanwezig. Erg lekker! De eigenaar is altijd bereikbaar en behulpzaam.

Datum van verblijf: april 2019
Manousos L, Ιδιοκτήτης van Villas Lefkothea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2019

Geachte 639liesbeths,

Allereerst willen wij u bedanken voor uw vriendelijke woorden over onze gastvrijheid en onze villa's.
Laat ons u uitnodigen voor een andere vakantie in Kreta. Het zou een genoegen om u opnieuw te verwelkomen als een toekomstige gast in Villas Lefkothea!

Villas Lefkothea .

Beoordeeld op 25 april 2019

We werden bij aankomst door de moeder van de eigenaar heel hartelijk ontvangen. Zij zorgt voor het onderhoud en dat doet ze met veel zorg. De villa was kraaknet! De eigenaar nam daarna voldoende tijd om ons de nodige uitleg te geven over de accommodatie en de omgeving. Niks was te veel gevraagd om het ons naar onze zin te maken. We verbleven in het kleinste huis maar dat was zeker ruim genoeg. We voelden ons meteen thuis. Bovendien is er een heel ruim en aangenaam terras waar we veel gebruik van hebben gemaakt. Er is ook een mooi zwembad maar het was voor ons nog iets te koud om te zwemmen. De villa's zijn goed gelegen: het is er rustig maar je bent toch snel aan zee of in Rethymnon als je 's avonds nog eens een terrasje wil doen. Ook andere bezienswaardigheden zijn van daaruit vlot bereikbaar. We hadden een heel geslaagde week in Villa Lefkothea. Wij huren wel vaker huisjes maar deze was toch een topper!

Datum van verblijf: april 2019

Geachte Veerleenkris,

Ik dank u hartelijk voor de tijd neemt om onze villa's te herzien.

We werken voortdurend aan het verbeteren van de tevredenheid van onze gasten daarom, uw feedback helpt ons om ons product te zien door de ogen van onze gasten en is zeer waardevol voor ons.

Nogmaals, dank u inderdaad voor vriendelijke woorden en wij verheugen ons oprecht op uw terugkeer bezoek in een niet al te verre toekomst.

Beoordeeld op 28 oktober 2018

Heerlijk huis met royale zitbank en fijne bedden. Sfeervol en verzorgd ingericht. Er is een afwasmachine en Nespresso apparaat.Voldoende privacy ten opzichte van het andere huis op het terrein. Het zwembad deel je met het andere huis, maar daar was niemand aanwezig toen wij er zaten. Erg goede WiFi, zelfs aan het zwembad.Het huis ligt in een rustige omgeving met mooi uitzicht. Het strand en de restaurants en winkels zijn op ongeveer 5 minuten rijden.De eigenaar en zijn moeder zijn erg vriendelijk. Bij aankomst stond er een fles wijn klaar! Ook mochten we op de dag van vertrek later uitchecken, zodat we de middag nog van het zwembad konden genieten. Dit huis is echt een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2018
Manousos L, Ιδιοκτήτης van Villas Lefkothea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2018

Geachte Ellen,

Beoordeeld op 8 oktober 2018

Appartement is prima. Alleen het keukengereedschap had wat omvangrijker kunnen zijn. Verder zou het fijn en prettig zijn als er wat meer folders / flyers van bezienswaardigheden in de omgeving aanwezig zouden zijn.

Datum van verblijf: september 2018

Geachte heer/mevrouw,