10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima en rustige Pousada om een nacht door te brengen. Het is ongeveer 19 min. rijden naar Coimbra. We waren wat laat met het ontbij dus theewater was koud en de eieren en spek uitgedroogd. Kamers zijn netjes en schoon.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
CondeixaCoimbra, Diretor-Geral van Pousada de Condeixa-Coimbra, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2018

Geachte gast
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met uw recente verblijf in het Pousada de Condeixa-Coimbra.

Bedankt dat je ons je service hebt laten weten en het spijt ons dat we je verwachtingen daar niet hebben gehaald.

Uw opmerkingen zijn gemaakt om aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen.

Ik hoop van harte dat we je kunnen verwelkomen in Portugal.

Vriendelijke groeten,
Sofia Fezas Vital, directeur

9 maart 2018 beoordeeld

Leuke pousada met fijne kamer met uizicht op hoteltuin en zwembad en het prachtige uitzicht op de heuvels. Wij vonden het een fijne plek om te overnachten. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Gratis parkeren

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner

Beste gast

Heel erg bedankt voor uw beoordeling.

We zijn erg blij dat u van uw verblijf in het Pousada de Condeixa-Coimbra genoten heeft en ons personeel, onze locatie en veel kenmerken van onze Pousada hebben gewaardeerd.

We hopen dat u ons nog een kans zult geven om u een zeer bevredigend verblijf te bezorgen.

Beste wensen
Sofia Fezas Vital,
Regisseur

15 juni 2017 beoordeeld

Mooi gelegen, vriendelijk personeel met redelijke prijzen. Kamers zijn prima. Het ontbijt is goed. (jammer dat er ook hier in Portugal geen verse jus d'orange geschonken wordt)
De restaurantkeuken is traditioneel Portugees met beperkte keuze mogelijkheden.Er is een ruime weide met mooi zwembad.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
CondeixaCoimbra, Diretor-Geral van Pousada de Condeixa-Coimbra, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2017

Geachte heer
We zijn erg blij dat u genoten van uw verblijf in de Pousada de Condeixa-Coimbra en de tuinen, de kamers, het zwembad en de service van ons personeel waardeerden. We hopen u snel terug te mogen verwelkomen.
Vriendelijke groeten
Sofia F. Vital, Manager

3 mei 2017 beoordeeld

het gebouw blijkt een paleis te zijn, maar daar is binnen niet veel van te merken; het lijkt op een standaard hotel. onze kamer had een ruim balkon met mooi uitzicht en 2 stoeltjes plus tafel; nette badkamer, goede bedden; zwembad niet geprobeerd vanwege het weer; ligt wel erg in het zicht van het restaurant en de kamers

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
CondeixaCoimbra, Diretor-Geral van Pousada de Condeixa-Coimbra, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2017

Geachte mevrouw
Hartelijk dank voor je mening en we zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf in het Pousada de Condeixa-Coimbra en je genoten van de locatie en veel van de kenmerken van ons hotel.
Wij verheugen ons op uw bezoek in de nabije toekomst
Met vriendelijke groet
Sofia Fezas Vital, Director

19 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren de enige gasten in deze mooie pousada. Het is een paleis, eigenlijk meer landhuis in mooie stijl.
Onze kamer met balkon lag aan de achterzijde met uitkijk op de mooie tuin en zonsondergang.
Omdat we alleen waren, hebben we hier niet gegeten.
Wel werden we de bij het ontbijt persoonlijk bediend met verse producten zoals jus d'orange en scrambled eggs.
In 20 min ben je met de auto in Coimbra.
Je kan gratis parkeren aan de overkant van de brug bij Estadio Universitade.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
CondeixaCoimbra, Diretor-Geral van Pousada de Condeixa-Coimbra, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 maart 2017

Dear Costumer,
Thank you very much for your review.
We are very happy that you enjoyed the style of the Pousada de Condeixa-Coimbra and appreciated our breakfast.
We look forward to welcome you again and we hope that you can enjoy our Spring promotion.
Best regards, Sofia Fezas Vital, Manager.