24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn juist terug van een ongelofelijk verblijf in Bem bom. Alles was weer dik in orde . Het voelt aan alsof je bij familie thuiskomt. Dikke proficiat Kris & Kathleen , en bedankt voor het leuke onthaal . Wij kijken nu al uit om voor de vierde keer tot bij jullie te komen . Dikke kus Walter & Mia.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
20 april 2018 beoordeeld

Onverstelbare leuke en aangename ervaring bij Chris en Kathleen.
B&B heeft een perfecte locatie, kamers kraak proper, ontbijt altijd vers, uitgebreid én gevarieerd. Er is veel ruimte ter beschikking , ruime kamers, gezamenlijke ruimtes, ....
Je wordt door Chris en Kathleen totaal verwend op een aangename manier.
wij hebben, zelfs na lang zoeken, géén enkel minpunt kunnen vinden.
Onze ervaring was gewoonweg SUBLIEM! en genieten er nog elke dag van.
Chris en Kathleen, van harte bedankt voor jullie gastvrijheid en toewijding.
Dirk Hilde Sara

Kamertip: Gewoon even contact opnemen met Chris en Kathleen
Verbleef: april 2018, reisde met familie
14 april 2018 beoordeeld

Bem Bom is Portugees voor UITSTEKEND... . Die naam hebben ze niet gestolen, Kathleen en Chris. Alles wat er te wensen valt in een B&B op een toplocatie : je wordt vanaf de eerste minuut tot de allerlaatste in de watten gelegd ! Iedere dag gevarieerd en uitgebreid ontbijt, uitleg over wat te doen, restaurant boekingen om uit te gaan eten of een bezoek aan de kurkfabriek, een begeleide wandeling met natte voeten, snookertafel, zwembad, allerlei gekoelde dranken aan weggeef prijzen enz enz. Niets is teveel voor hen. Een echte aanrader. Bedankt voor de mooie week !!

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
12 april 2018 beoordeeld

Wat hebben wij ZALIG genoten in jullie B&B!!
Chris en Kathleen, jullie zijn werkelijk prachtige mensen met een hart van goud én dit is voelbaar vanaf het eerste contact per mail, het regelen van een huurwagen, bij de ontvangst in jullie prachtig huis, in de bereiding van het ontbijt, in elke babbel. Niks is jullie teveel!
Zelfs toen Ryanair besliste te staken, kregen jullie het klaar om ons gerust te stellen, en een heel stuk zorg weg te nemen door te telefoneren voor de verlenging van de huur van de auto, een plaatsje in jullie B&B gewoon vrij te houden én nog eens 2 keer een "vroeg ontbijt" te zorgen.
Wij komen heel graag en met een heel warm gevoel naar jullie terug! Dankjewel voor alles!!

Kamertip: Allemaal super mooie kamers!!
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
20 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalig verblijf gehad, ik zou zeker nog terug gaan!

Kathleen en Chris zijn zeer aangename mensen en doen er alles aan om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Er werd ons dagelijks met heel veel enthousiasme uitgelegd wat er in de buurt allemaal te doen was en waar we lekker konden gaan eten.

De B&B zelf is een recent gebouw en duidelijk op zn Belgisch gebouwd, waardoor hygiëne en comfort uitstekend waren zoals wij Belgen het graag hebben.
De bedden zijn zalig met recente matrassen en beddengoed alsof je in je eigen bed slaap.

Het ontbijt was enorm uitgebreid, met veel overheerlijke lokale producten die van dag tot dag verschilden.

Ik heb al heel veel gereisd in mijn leven maar ik ben zelden zo een positief totaalpakket tegen gekomen als hier.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner