“Waar je je weer thuis voelt in een schitterend restaurant”
Beoordeling van Lagar Mesquita

Lagar Mesquita
Geclassificeerd als nr. 2 van 59 Restaurants in Sao Bras de Alportel
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Waar wordt je nog herkend en als een verloren zoon onthaald, als je na meer dan een jaar weer eens komt eten? Dat is in Lagar Mesquite, waar niet alleen de ontvangst super is, maar ook het gerecht op je bord.
Een volgende keer, dat wij het mooie Portugal kunnen bezoeken, rijden wij er zeker weer voor om./

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi sfeervol restaurant in een prachtig gerestaureerd gebouw. Lekker eten, mooi opgemaakte borden. Enige minpunt zou zijn dat het niet echt Portugees is, dit restaurant zou ook in Nederland niet misstaan.

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met zijn vieren hebben we hier heerlijk gedineerd. De ambiance, een oude gerestaureerde olijfperserij, was fantastisch. De ontvangst idem. Het eten was ook van hoge kwaliteit, vanaf de amuse tot het nagerecht was het tot in de puntjes verzorgd. De porties zijn hier niet al te groot, maar zeker voldoende. Vooral mijn hoofdgerecht een perfect bereide ossenhaas was mijn favoriet, niet in de laatste plaats door de zeer smakelijk saus met een vleugje komijn. Heerlijk. De afsluitende desserts waren stuk voor stuk heerlijk.
Dit is een prachtig restaurant op een mooie plek met heerlijke gerechten, goede wijnen en een prettige bediening. Het kost wel wat meer dan gemiddeld, maar dan krijg je ook echt kwaliteit!

18 augustus 2017 beoordeeld

Dit is een topadres voor de Algarve. Heel gezellig kader binnen en buiten. Meestal is het ouderwets aangekleed binnen maar hier is het zelfs aangenaam binnen. Maar het kan er heel warm zijn dus toch liever buiten. De bediening is heel vriendelijk en het eten was super lekker .Niet twijfelen en boeken !!

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al 10 jaar wonen wij in de Algarve,Tavira. Dit restaurant hebben we bij toeval ontdekt. Het is 20 minuten rijden vanaf Tavira en je komt werkelijk in een klein plaatsje waar een prachtig modern authentiek pand is omgebouwd in een restaurant. Het restaurant is van een warm Oostenrijks stel dat de inrichting uit Thailand heeft gehaald.

Het eten is ook hartstikke lekker met een veelzijdige kaart en gebalanceerde smaken.

In tegenstelling tot andere restaurants heb je hier een zee aan ruimte en zit je niet als vee dicht op elkaar.

Absolute aanrader!

Reizigers die Lagar Mesquita bekeken, bekeken ook

Sao Bras de Alportel, Faro District

In Lagar Mesquita geweest? Deel je ervaringen!