Monique H
Deventer, Nederland

Via Algarviana

Beoordeling van Casal da Eira
5,0 van 5 bollen30 okt 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wij hebben een heerlijke wandelweek (arrangement Via Algarviana) gehad: volledig verzorgd met ontbijt, lunchpakket en heerlijk diner ‘s avonds. Schone, ruime kamer, goede douche en frisse handdoeken! Uitstekende gastheer en -vrouw! We werden weggebracht en opgehaald voor de wandelingen met goede uitleg en tips voor onderweg. Een aanrader!!
Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Quarto Duplo
    Casa dos Passos
      16.3 km van Casal da Eira
      Meer hotels in Sao Bras de Alportel bekijken
      Beoordeeld op 25 juni 2018

Bert en Els hebben er hun missie van gemaakt om het gasten naar de zin te maken. Ze halen je op en brengen je weg, springen bij in de nood (fietspech), maken het comfortabel en gezellig in je kamer en de gemeenschappelijke ruimten en severen een heerlijk, vers ontbijt. Helemaal top. Een echte aanrader. En het dorp en de restaurants zijn op op 2 kilometer, dus loopafstand.

Kamertip: Alle kamers zijn goed. Er is een dubbele kamer voor gezinnen
      Beoordeeld op 21 juni 2018 via mobiele applicatie

Deze B&b is topklasse, 20 minuten rijden boven Faro. Mooie accommodatie in een prachtige ommuurde tuin, goed onderhouden met mooie fruit bomen. De eigenaar haalt je op van vliegveld als je wilt en regelt allerlei fiets en wandel excursies. Als wielrenner enthousiast weet hij leuke fietsen te regelen, ook gewone toerfietsen.
      De B&B heeft zo’n 8 mooie kamers met ieder een eigen karakter en smaakvol ingericht en allemaal eigen sanitair. Goede bedden en een goede douche. Een eigen keuken en koelkast is ook aanwezig.
      Het ontbijt is fenomenaal met eigen gebakken vake en fruit uit de tuin en zelf gemaakte jam. Noemenswaardig is de enorm kindvriendelijke hond Kiera, die wel verzot is op slippers 😀, dus watch out.
      Het zwembad is heerlijk en goed onderhouden en laat je lekker wat baantjes zwemmen.
      Een pareltje in de Algarve

Beoordeeld op 19 juni 2018 via mobiele applicatie

Geen moeite te veel in een goed verzorgde, schone, ruime B&B. Goede bedden en goed sanitair. Het ontbijt is goed. De gasten keuken is goed. De gasten bar is goed gevuld en de prijzen zijn goed. Ik voel me er thuis.

Beoordeeld op 22 februari 2018

Een wandelvakantie geboekt en dat was ongeveer het enige wat we zelf hebben gedaan. Vanaf het afhalen van het vliegveld tot en met het terugbrengen naar hetzelfde vliegveld(op onmogelijke tijden)werden wij ontzorgd. Bert is werkelijk niets teveel en samen met Els bezorgt hij de mensen een totaal zorgeloze vakantie. Na het wandelen heerlijk ontspannen aan het zwembad,daarna lekker eten gecombineerd met een smakelijke wijn. Topontbijt buiten in de morgen en als je opeens wilt fietsen i.p.v. wandelen wordt de verhuur ook geregeld en staan de fietsen klaar voor de deur. Door de afwisseling wandelen en fietsen hebben wij een hele goede indruk gekregen van de schitterende omgeving en was het een perfecte vakantie.

Kamertip: Niet aan straatkant ivm met geluid autoweg
      Datum van verblijf: oktober 2017
      Beoordeeld op 6 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben genoten van vier nachten in dit prachtige B&B! Hele mooie tuin met meerdere terrassen/hoekjes, een bar en prima zwembad. Goed ontbijt, goede kamers, alles stijlvol afgewerkt. Zeker een aanrader, wij komen vast nog wel eens terug, om nog wat mooie tochtjes te fietsen.

Datum van verblijf: oktober 2017