“Tophuis”

Beoordeling van Casa Labirinto

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

PAKA1981
“Tophuis”
Beoordeeld op 18 september 2019 voor een verblijf in juli 2019

Tof en zeer ruim huis! Prachtig uitzicht! Leuk zwembad en tennisveld! Prima uitgangsbasis om de Algarve te ontdekken. Zeker een aanrader!!!

20 sep 2019
Bedankt!
MaartenG1 ...
“Prachtige villa”
Beoordeeld op 18 september 2019 voor een verblijf in juli 2019

Ongelooflijk leuk huis. Zelfs groot genoeg om met 3 koppels en 4 kids een goede rust te vinden. Propere mooie grote kamers en badkamers. Het terras is prachtig groot om in juli met 10 personen buiten te leven. Het gedeelde zwembad is tof met een prachtig uitzicht en groot genoeg voor iedereen. Wij hebben maar af en toe onze buren gezien. Maar iedereen is er zeer vriendelijk. Het tennisveld is een leuke sportieve extra! Het heeft een opknap nodig, maar heb begrepen dat dit in aantocht is.
De tips van Isabel om lekker te gaan eten in het dorp waren welkom! Lekker, leuk en goedkoop...

20 sep 2019
merci Maarten!
Resort194 ...
“Een echte ontdekking!”
Beoordeeld op 30 juli 2019 voor een verblijf in mei 2019

Van het moment waarop we zijn toegekomen, was dit verblijf een schot in de roos! Het grote terras, de appelsienen- en citroenenboom in de tuin, de heerlijke muntgeur, de krekels, instant-vakantie-gevoel. De kamers zijn ruim en van alles voorzien. Bedden waarin je van een heerlijke nachtrust kan genieten en zeer propere badkamers. Het zwembad zorgde voor heerlijke verkoeling op het einde van de dag. De keuken is super uitgerust wat je toestaat te koken alsof je thuis bent. Bovendien heeft Isabel enkele mooie suggesties voor de vakantiegangers achter gelaten en we moeten toegeven dat we een stukje Portugal hebben ontdekt dat ons onbekend was. Op 25min van het huis ligt Quinta do Lago vlakbij de Ria Formosa. Een prachtig uitgestrekt quasi-verlaten strand met fijn zand en lekker fris (koud) zeewater. We ontdekten enkele goede restaurants vlakbij het strand en van nu af aan staat een bordje Ameijoas op het menu wanneer we in Portugal zijn. Vergeet de stranden van Faro niet te bezoeken. Gegeerd plekje voor surfers waar je geniet van een prachtige zonsondergang. We'll be back! Véronique

Datum van verblijf: mei 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
1 aug 2019
Bedankt Véronique, het was een plezier om jou als gast te hebben!
Paradise1 ...
“Portugees stukje paradijs”
Beoordeeld op 24 juli 2019 voor een verblijf in juli 2019

Onze eerste indruk was meteen heel positief: een erg nette, frisse (zowel wat temperatuur betreft als inrichting) en ruime woning met een heerlijk terras en zachte loungezeteltjes. De kinderen waren onder de indruk van het zwembad en citrusbomen in de tuin. Kleine attenties maken dat je je heel welkom voelt, zoals een flesje van de eigenaars' lievelingswijn in de koelkast, koffiepads om een eerste kop koffie te kunnen drinken. Alles in huis dus om een week te genieten van vakantie.
Om uitstapjes te maken (naar bv. het wondermooie strand Praia da Marinha of gezellige Faro) moet je wel even in de auto zitten, maar op die manier leer je de streek pas echt kennen. Kleine roadtrips via alternatieve routes door de natuur en omliggende dorpen zijn vaak heel verrassend.
In de villa zelf vind je alles wat je kan bedenken om je vakantie aangenaam te maken (van tennisrackets tot extra parasols). Omdat het huis echt iets wegheeft van een 'labirinto' met gangetjes en trappen die leiden naar verschillende slaapkamers (met eigen badkamer), is het een ideale woning om er met meerdere gezinnen te verblijven. Wij voelden er ons meteen thuis.
Een heerlijke plek om tot rust te komen!

Datum van verblijf: juli 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
24 jul 2019
Bedankt Leen om ons vakantiehuis zo mooi te beschrijven!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren