“Portugees stukje paradijs”

Beoordeling van Casa Labirinto

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Paradise1 ...
1 beoordeling
“Portugees stukje paradijs”
3 weken geleden beoordeeld voor een verblijf in juli 2019

Onze eerste indruk was meteen heel positief: een erg nette, frisse (zowel wat temperatuur betreft als inrichting) en ruime woning met een heerlijk terras en zachte loungezeteltjes. De kinderen waren onder de indruk van het zwembad en citrusbomen in de tuin. Kleine attenties maken dat je je heel welkom voelt, zoals een flesje van de eigenaars' lievelingswijn in de koelkast, koffiepads om een eerste kop koffie te kunnen drinken. Alles in huis dus om een week te genieten van vakantie.
Om uitstapjes te maken (naar bv. het wondermooie strand Praia da Marinha of gezellige Faro) moet je wel even in de auto zitten, maar op die manier leer je de streek pas echt kennen. Kleine roadtrips via alternatieve routes door de natuur en omliggende dorpen zijn vaak heel verrassend.
In de villa zelf vind je alles wat je kan bedenken om je vakantie aangenaam te maken (van tennisrackets tot extra parasols). Omdat het huis echt iets wegheeft van een 'labirinto' met gangetjes en trappen die leiden naar verschillende slaapkamers (met eigen badkamer), is het een ideale woning om er met meerdere gezinnen te verblijven. Wij voelden er ons meteen thuis.
Een heerlijke plek om tot rust te komen!

Datum van verblijf: juli 2019
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
24 jul 2019
Bedankt Leen om ons vakantiehuis zo mooi te beschrijven!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren