TripAdvisor

Keukens: Portugees
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen al met een gemengd gevoel daar eten, de reservering ter plaatse ging al niet van harte. We hadden om 21 uur gereserveerd. De tafel moest nog schoongemaakt worden toen we kwamen. Drankjes bestellen ging goed, vlot een couvert op tafel met brood, sardienenpasta en olijven. Prima. Onze bestelling gedaan bij vrouwelijke bediening.
Voorgerecht, soep, duurde al erg lang voor het opgediend werd......nee werd niet opgediend, de ober kwam met ons hoofdgerecht aan. Oh. Geen soep? Nee er was iets mis met de bevoorrading, kon niet via het strand geleverd worden vandaag ivm de harde wind en hoog water....??? Er loopt gewoon een weg naar dit restaurant, dus echt onzin. Later vertelde de vrouwelijke bediende dat de mevrouw voor de soepen en salades al naar huis was en de koks het te druk hadden om dit er bij te doen. Wij waren de laatste klanten die iets besteld hadden.....dus ook onzin.
Oké dan ons hoofdgerecht maar begonnen. Het was echt smakeloos. Zwaardvis, geen smaak aan. Geen zout/peper of iets van een smaakje. De aardappels gingen nog wel de bijgeleverde salade ook. Het zag er ook gewoon niet aantrekkelijk uit.
Mijn man zijn zalm was wel redelijk goedaardig smaak.
Mijn man bestelde nog een toetje. De ober die de bestelling opnam wees aan wat er nog wel was, no no no zei hij bij alles wat mijn man aanwees.
Oké uiteindelijk een plakje Vienetta ijs geserveerd gekregen op een schoteltje. Geen enkele garnering of aandacht voor het gerecht. Wat een aanfluiting.
De ober was erg druk met naar huis gaan, was alleen bezig alles snel op te ruimen. De dames kwamen nog wel excuseren maar het was echt gewoon slecht. Geen gastheer, geen enkele creativiteit of aandacht voor het eten. Jammer.
Nog nooit zonder fooi weggelopen bij een restaurant, maar nu wel.

Datum van bezoek: september 2019
Marsantos87, A van Passaro Azul, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2019

Dear Costumer,

We are very sorry about last night.

We ask you to wait 2minutes for a tablet, because we wanted to give you a table with a nice view. A couple had just left from first row when you arrived.
The waitress explained what was hapenning inside the kitchen but i think that you didn't understood.

We would be glad to see you again. You'll have a nice surprise!

Kindest Regards

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgebreide kaart. Ik bestelde tonijn steak. Die was redelijk in orde. Verder niet bijzonder, op zich prima. Goed uitzicht. Mooie locatie op een leuk strandje.

Datum van bezoek: september 2019
30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij dachten best mooi aangekleed restaurant direct aan het strand. Daar gaan we dineren vanavond. (Ernaast zijn ook bedjes te huur voor €15 per 2 met parasol) er is weinig parkeergelegenheid bij het restaurant (8 auto’s)
Kaart was eenvoudig/ beperkt. Prijzen voor starters stevig (10-15€)
Vis was vers maar best deel vd kaart niet aanwezig...
Gegrilde squids waren deels taai en dreven in grote hoeveelheid olie en knoflook.
Bij afrekenen waren er verschillende dingen op de rekening gezet die we niet besteld hadden. ( salade/ aardappels/ porties brood)
Jammer maar wat ons betreft geen aanrader;te prijzig voor wat we kregen.
Wel vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: juli 2019
27 juni 2019 beoordeeld

Uitkijken bij hoog water je voetjes worden niet nat maar wil je terug naar Olhos dan moet je ver om lopen, maar je wordt wel beloont met een uitstekende keuken en heerlijke wijn.

Datum van bezoek: juli 2018
29 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bevroren garnalen , wijn smaakte naar zure 7up, clams waren waterig en koud, dagprijs vis kostte bijna het dubbele maar ja het uitzicht is ook wat waard is het devies..

Tip: ga naar O Algar, betaalbaar maar nog veel belangrijker : fantastisch verse vis eten!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Passaro Azul bekeken, bekeken ook

Olhos de Agua, Albufeira

Albufeira, Faro District

In Passaro Azul geweest? Deel je ervaringen!