Gratis annuleren tot 04-02-22
Gratis annuleren tot 04-02-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
ZenHotels.com
Hotels.comUS$ 160
travelup.com
Trip.comUS$ 189
Beoordeeld op 10 juni 2018

We zochten een luxe hotel aan een golfbaan, niet ver van een centrum
Luxe was het wel, centrum zou op 0,9 km zijn, blijkt echter meerdere km te zijn
Voor Golfen vanuit hotel is san lorenzo golfbaan dichtbij maar toch is taxi nodig
Appartement is prima met suite en 2 badkamers en keuken.
Probeer wel kamer op begane grond te krijgen, met terras op tuin.
Ontbijt is meest uitgebreid dat ik ooit meemaakte.
Uiterst vriendelijk personeel.
Restaurant is tamelijk beperkt, je kunt er niet een week achter elkaar eten.
Voor diner kun je beter naar amancil met taxi gaan
De zee ligt op meer dan 20 min wandelen maar dan is het ook heel prive
De wandeling gaat door een lagune met veel vogels

Kamertip: Begane grond met kamer op tuin
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 3 oktober 2016

Na mijn tweeweeks bezoek aan dit hotel heb ik al mijn vooroordelen over Britten in de kast moeten steken : alle Britten die hier verbleven waren beleefd, zeer vriendelijk, gingen uiterst gedisciplineerd met alcohol om en verhieven hun stem niet om bv hun kinderen te corrigeren. Zelfs opvoedkundig (mijn vrouw is pedagoge) liep het perfect : 9 aanmoedigingen en één correctie.
Nu we zijn hier niet om over opvoedkundige aspecten te hebben. Het hotel was top en luxueus. Wij verbleven als koppel in een suite met slaapkamer, een soort dressoir, 2 badkamers, een keuken en een woonruimte met ruim terras. Enig punt van kritiek hier : er zat een enorme witachtige vlek op de zetel (!) waarvan ik niet wil weten wat het was en het bestek was niet compleet, in dit soort accomodaties verwacht dat dit OK is (zeker die vlek). Verder was alle personeel, van kuisploeg, tot receptioniste en van barman tot breakfastkok mégavriendelijk.
De directe nabijheid van de PGA golfbaan zal natuurlijk aan het soort gasten en het niveau van het hotel bijdragen. Verder heb ik ook geleerd dat Portugees niet hetzelfde is dan Braziliaans (na een 10tal langere dienstreizen kan ik in Brazilië redelijk m'n plan trekken op taalgebied, maar als ik hier bepaalde woorden gebruikte wekte het toch wat hilariteit op, maarja : Vlaams is ook geen Nederlands en dat is op zijn beurt ook geen Afrikaans ...).
Het zwembadwater was voor mezelf en m'n vrouw helaas wat te koud, maar wij zijn beiden zenuwpatienten (fysiek, niet mentaal), dus wanneer we eens gingen zwemmen zaten we een dag geblokkeerd, maar je kan het hotel natuurlij niet vragen voor 2 gasten het water 10 graden warmer te zetten.

Kamertip: Kan hiermee niet helpen omdat ik enkel onze kamer gezien heb, die lag aan de straatkant en zelfs die was uitermate rustig,
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 27 juni 2016 via mobiele applicatie

Het hotel ziet er prachtig uit, alles heel netjes en zeker 5 sterren. De kamers zijn heel groot, met 2 badkamers, keuken met vaatwasser en magnetron en een terras aan een groot grasveld. In andere recensies lees ik over harde bedden maar dat hadden wij niet.

De schoonmaker hield rekening met de middagslaapjes en deed zelfs de vieze vaat in de machine.
Heel kindvriendelijk, babybed en kinderstoel in de kamer, kinderbord en bestek in restaurant, leuke speeltuin etc. Met onze baby hebben we genoten van het enorme ontbijtbuffet en het zwembad. In de omgeving kun je mooi wandelen.
We vonden het alleen jammer dat het restaurant en de ijsjes vrij duur zijn.
Wij hadden een kamer aan de sunset kant, ik zou de andere kant aanraden want dan heb je een leuker uitzicht.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 25 augustus 2015

Werd bij aankomt al niet prettig ontvangen, hadden geboekt met American Express Creditcard, maar die werd niet als borg gezien. Policy van het Hotel dat ze geen Amex ondersteunen, waren verplicht om € 200,00 cash af te geven als een soort borg.
Matrassen waren keihard, had het idee dat ik aan het kamperen was, in plaats van een bed in een 5 sterren hotel. Kreeg na de klacht wel een topper, maar die was zo dun, 5 nachten waardeloos geslapen. Pluspunt was het ontbijt en het restaurant.
Het entertainment was ook top, het zou wel helpen als ze kids onder de 12 jaar na 22.00 uur niet meer zouden toelaten, zowel voor het entertainment als voor de gasten.
Personeel probeert de service hoog te houden, maar waren intern meer bezig om op elkaar te katten, dan het de gasten naar hun zin te houden.
Zal niet meer nog een keer in Monta da Quinta reserveren, ben enorme fan van
Douna Douradas Beach Club, waar de 5 sterren meer dan waard zijn, niet allen om de accommodatie, meer zeker om de service !!

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 9 november 2014

Zeer ruime suites, eerder appartement te noemen, met 2 badkamers! Alles ruim opgezet. Elke morgen ontbeten op het terras langs het zwembad. Zeer verzorgd ontbijt met veel verse producten. De golffaciliteiten in de buurt zijn zeer uitgebreid en ook daar zeer attent personeel! De diners die we er genoten waren goed verzorgd, lekkere internationale gerechten met passende wijnen. Het personeel is zeer vriendelijk en spreken allemaal goed Engels.

Datum van verblijf: november 2014