Beoordeeld op 12 oktober 2016

was hier met een rondreis van bolderman leuk familie hotel waren erg gastvrij goed gegeten waren erg vriendelijk voor ons leuke wijnproeverij gehad en aan de tafels muziek werden uitgezwaaid toen wij vertrokken

Kamertip: het hotel heeft geen lift dus niet te hooge verdieping
Beoordeeld op 17 september 2016

Goed hotel met prima service, mooie kamer. Goed gelegen om van hieruit trips te maken naar Sibenik, Split en de nationale parken in de buurt. Ontbijtbuffet meer dan ok. Avondeten goed, alhoewel het soms iets beter kon. Algemeen toch een hotel met een +

Beoordeeld op 13 september 2016

een fijn hotel met schone kamer,heel goede bedden.schoon sanitair.het ontbijtbuffet was erg uitgebreid,heerlijke broodjes.het diner ook gevarieerd.jammer genoeg geen lift,maar wel ruime trappen.vriendelijk personeel.

Beoordeeld op 30 juli 2016 via mobiele applicatie

Na een late melding van booking.com dat ons hotel in Split overboekt was dienden we snel iets anders te vinden. Alles in Split was volzet of niet geschikt (te duur)
Laat op de avond in Borovnik aangekomen; vriendelijke ontvangst, nette en mooie kamer die heel warm was. Na airco aan te zetten was dit snel opgelost zonder lawaaihinder. Schitterend ontbijtbuffet met veel verse producten, warm & koud.
Uitstekend gelegen hotel in centrum van Tisno met privé strand en bar aan zee. Prachtig uitzicht op de eilanden. Levendig dorpje en geen massa toerisme.
Onverwachte meevaller op onze tocht door Kroatië

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 20 september 2015 via mobiele applicatie

Dit was het derde hotel van onze rondreis. Het hotel is schoon en netjes. Het eten is er prima elke dag vier gangen, waarvan je de dag ervoor een keuze maakt uit 4 verschillende hoofdgerechten. Het ontbijt is uitgebreid en heeft voor elk wat wils. Het personeel, wat bijna allemaal uit een familie komt is vriendelijk en hulpbeleid. 'S avonds is het genieten op het binnenterrein

Datum van verblijf: september 2015
Reistype: Reisde alleen