Beoordeeld op 13 september 2016

een fijn hotel met schone kamer,heel goede bedden.schoon sanitair.het ontbijtbuffet was erg uitgebreid,heerlijke broodjes.het diner ook gevarieerd.jammer genoeg geen lift,maar wel ruime trappen.vriendelijk personeel.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 juli 2016 via mobiele applicatie

Na een late melding van booking.com dat ons hotel in Split overboekt was dienden we snel iets anders te vinden. Alles in Split was volzet of niet geschikt (te duur)
Laat op de avond in Borovnik aangekomen; vriendelijke ontvangst, nette en mooie kamer die heel warm was. Na airco aan te zetten was dit snel opgelost zonder lawaaihinder. Schitterend ontbijtbuffet met veel verse producten, warm & koud.
Uitstekend gelegen hotel in centrum van Tisno met privé strand en bar aan zee. Prachtig uitzicht op de eilanden. Levendig dorpje en geen massa toerisme.
Onverwachte meevaller op onze tocht door Kroatië

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 20 september 2015 via mobiele applicatie

Dit was het derde hotel van onze rondreis. Het hotel is schoon en netjes. Het eten is er prima elke dag vier gangen, waarvan je de dag ervoor een keuze maakt uit 4 verschillende hoofdgerechten. Het ontbijt is uitgebreid en heeft voor elk wat wils. Het personeel, wat bijna allemaal uit een familie komt is vriendelijk en hulpbeleid. 'S avonds is het genieten op het binnenterrein

Verbleef: september 2015, reisde alleen
Beoordeeld op 23 augustus 2015

De kamer oogde vrij klein toe we de eerste keer aankwamen, maar eigenlijk zijn we er niet veel geweest, dus dat viel al bij al nog mee.
Leuk was dat de luiken het licht en de warmte goed buiten hielden, ze waren goed afsluitbaar. Airco was een zaligheid, elke keer we de gang betraden wisten we dat wel.
De badkamer was klein, maar gerieflijk.
Het ontbijt was zonder meer goed, je kon beginnen met een plaatselijk schuimwijntje en er was genoeg variatie.
Het restaurant, we hadden half-pension, was zeer goed. We kregen telkens een keuze uit 4 hoofdgerechten, en alles even lekker: kortom een aanrader
Wat ons verschrikkelijk stoorde was het personeel aan de receptie. Nooit kregen we een goeiedag, hun computerwerk was veel belangrijker en telkens we een probleem hadden, werd er niet echt meegewerkt om dit op te lossen. Hier moet toch dringend aan gewerkt worden.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 augustus 2015

Zeer aangenaam hotel. Uitermate proper en fantastisch vriendelijk hotelpersoneel.
Volgens mij zouden ze gerust een ster bij mogen krijgen. Het eten is eenvoudig maar zeer lekker. De kamers zijn zo goed als nieuw en worden dagelijks onderhouden. De badkamer is voldoende ruim en oogt luxueus.
Beoordeling 4.5 omdat de enige opmerking is dat de kamer een ietsje te klein is om 3 gasten in onder te brengen.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie