“Uitzicht op de baai”

Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Klimno
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met een mooi uitzicht op de baai.
Bediening was vriendelijk.
De menukaart was wat onoverzichtelijk door de vele gerechten en uitleg in diverse talen.

Datum van bezoek: juli 2018

30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben 6 dagen verbleven in klimno en daarvan 4 dagen hier gegeten. De andere twee dagen hebben we ergens anders gegeten maar viel het eten tegen. Hier altijd lekker gegeten, alles vers. Heel vriendelijke bediening die ook vlot engels en duits spreken. Ook het uitzicht is prachtig op de baai met de zonsondergang.

Datum van bezoek: september 2017
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven een week in Klimno en verheugden ons op het restaurant op loopafstand. Nog nooit zo vies gegeten. Doorgekookte pasta, taai vlees, vette saus, verbrande truffel, oude schnitzels, slappe lauwe patat en nog duur ook! Niet heen gaan, echt zonde van je geld!

Datum van bezoek: augustus 2017
27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook al zijn er maar twee restaurants in Klimno, ga dan eigenlijk altijd alleen maar naar Zal. Het heeft een mooiere ligging, super zonsondergang aan het water, en lekkere huiswijn. De Medaillions met truffelsaus en huisgemaakte pasta is werkelijk zalig. Door zijn eenvoud weer bijzonder geworden. De Porksteak met championsaus was ook een meer dan prima. Dan het toetje.... probeer de pannacotta, ziet er net zo geweldig uit als ie smaakt.

Datum van bezoek: mei 2017
12 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier al jaren elke vakantie weer heen! Supervriendelijk personeel en de vis in zoutkorst is subliem!

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Restaurant Zal bekeken, bekeken ook

Crikvenica, Primorje-Gorski Kotar
Klimno, Primorje-Gorski Kotar

Crikvenica, Primorje-Gorski Kotar
Dobrinj, Primorje-Gorski Kotar

In Restaurant Zal geweest? Deel je ervaringen!