“Je wilt er blijven”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Loppersum, Nederland
1 beoordeling
“Je wilt er blijven”
Beoordeeld op 29 juni 2017 voor een verblijf in Juni, 2017

Wij waren van plan drie nachten hier te blijven maar het zijn er acht geworden. Vanwege de comfortabele ligging vijf minutenlopen van het strand. Vanwege de omgeving die erg vele e beiden heeft: het paleis van Nestor, een van de mooiste stranden van Griekenland (Voidiklia), het fort boven dat strand, de echt Griekse dorpen met hun levendige pleinen en dorpse taverna's. Maar zeker ook vanwege het prettige, schone, smaakvolle appartement en de buitengemeen aardige gastheer en -vrouw. En dan spreken we nog niet eens over hun verwenontbijt.
Zeer aan te bevelen.

Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
29 jun 2017
Fijn dat jullie zo hebben genoten van het verblijf in onze B&B!
Onze dank voor de mooie recensie.
Marcel D
Veldhoven, Nederland
2 beoordelingen
“Geweldig , gastvrij, prachtige ligging”
Beoordeeld op 12 juni 2017 voor een verblijf in Juni, 2017

Geweldige week gehad bij Peter en Caroline.
300 meter van geweldig mooi en rustig strand. Kleine beachclub met gratis bedjes.

Lekker ontbijt met veel vers klaargemaakt fruit.

Geweldige kamers met zeer comfortabele bedden, beter dan veel 5 sterren hotels

Kortom een aanrader !!!

Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
13 jun 2017
Thank you Marcel, for your kind words it was our pleasure to have you as our guest and we hope you will return to Ilios kai Thalassa in the future. Sunny regards, Caroline
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren