“Een bezoekje waard”
Beoordeling van 7 Thalasses

7 Thalasses
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in Nea Alikarnassos
24 september 2017 beoordeeld

Bezochten dit restaurant voor een lunch. Vriendelijke service. Gemiddelde prijs, niet overdreven duur voor een visrestaurant. Enkele vleesschotels voorhanden, beperkt in keuze. Uitgebreide menukaart voor visschotels.
We kozen voor een aantal voorgerechten en een pastaschotel. Scampis met ouzosaus, guacemola met krab, octopus met pesto, mosselen in mosterdsaus en een pastaschotel met zeevruchten. Als wijn een moschato spinas witte wijn (25€)
Een aanrader als je in de buurt van heraklion bent. enig minpuntje, maar daar treft het restaurant geen schuld. De overvliegende vliegtuigen bij het opstijgen van de luchthaven. Geen erg, 20 sekonden lawaai en het is voorbij. rRestaurant ligt dicht bij de luchthaven in het verlengde van de startbaan. Laat het je niet tegenhouden om er eens gaan te eten.

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn op dag van vertrek nav melding op tripadvisor in dit mooie restaurant beland en werden daar bediend door Yannis, een look-a-like van Antonio Banderas. We hebben erg met hem gelachen! Ook zijn nederlands sprekende collega was erg aardig! Niet geheel onbelangrijk was dat de uitgebreide kaart met sushi en andere seafood gerechten een zeer welkome afwisseling bleek van de toch typisch Griekse gerechten die je op Kreta krijgt. Het restaurant ligt zeer sfeervol en ruim opgezet direct aan een speeltuin. Dus handig voor gezinnen met kleinere kinderen. T was voor ons een fijne en culinaire uitsmijter voordat wij ons naar het vliegveld moesten begeven.

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een mooie locatie, hebben we hier prima gegeten ,samen sushi (gedeeld) en een zalm taartaar(ook gedeeld) daarna allebei prima hoofdgerecht (gebakken zalm en penne met gerookte zalm . Paar biertjes en roseetjes erbij en raki ( bah) van het huis. Zeer vriendelijke bediening ,voor de prijs van van €70 . Dus overal goed diner voor een redelijke prijs

19 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel verfijnd eten, een mooie, rustige oase in Heraklion, correcte bediening. Het ganse gezin was in de wolken. Een aanrader!

11 augustus 2016 beoordeeld

Een verzorgd, rustig gelegen Japans getint restaurant.
Supervriendelijke bediening. Het eten was hemels. Aanraders zijn de lichtgebakken tonijn, carpaccio van witte lokale vis, zoetwaterbaars met truffels en aspergepurée ! Zalig lekker gegeten voor een zeer schappelijke prijs. De rode huiswijn is een aanrader!
Wij gaan zeker terug !

Reizigers die 7 Thalasses bekeken, bekeken ook

Heraklion, Heraklion Prefecture

In 7 Thalasses geweest? Deel je ervaringen!