“Fantastische plek om bij te komen”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Boudewijn ...
Rotterdam, Nederland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Fantastische plek om bij te komen”
Beoordeeld op 28 augustus 2017 voor een verblijf in augustus 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

We zijn met vier broers 10 dagen in deze villa geweest. Het was een last minute booking via AirBNB en Valia Kokkinou (contactpersoon) heeft binnen een uur gereageerd. Dat verliep heel soepel. Na de bevestiging kregen we alle informatie die we nodig hadden zoals route, contactgegevens, een agenda met activiteiten en zo verder.

Villa Levantes is van Poly en ze heeft deze plek met liefde ingericht voor haar gasten. De kamers zijn mooi, er is een ruime en complete keuken, heerlijk buitenterras met een mooie overkapping, bbq, een grote tuin met zwembad en bomen. We hebben hier 10 dagen genoten van het buiten leven.

De villa is twee keer schoongemaakt en het zwembad werd dagelijks schoongemaakt.

Met de auto is het ongeveer 10 minuten rijden naar Rethymnon waar je leuke restaurants hebt met mooi uitzicht op de zee, winkeltjes en natuurlijk het strand. Boodschappen kun je makkelijk in het dorp doen, 5 minuten bij de villa vandaan.
Wij hadden een auto gehuurd, zodat we overal makkelijk naar toe kunnen.

Kortom, een fantastische plek om bij te komen.

Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
30 aug 2017
Dear Boudewijn, thank you so much for taking the time to write such an amazing review about our Villa! It was our pleasure having you as guests! Regards, ThinkVilla Team.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren