“Prachtig appartement, rustige omgeving, super ...”

Beoordeling van Apartments Matic A2(4+2)

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Beesd, Nederland
Niveau 2 bijdrager
6 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Prachtig appartement, rustige omgeving, super uitzicht.”
Beoordeeld op 18 augustus 2015 voor een verblijf in Augustus, 2015

Met ons gezin (kinderen van 4,15,20,23 jaar) een heerlijke vakantie gehad. Zeer gezellige en behulpzame eigenaren. Je voelt je er welkom. Appartement is prachtig, heeft een mooi uitzicht op de zee en het tegenoverliggend eiland. Ligt heel rustig gelegen aan een doodlopende straat. De beschikbare tuin is enkele hectaren groot met verschillende fruitbomen. In de omgeving diverse oude steden, natuurpark, zee en snorkel locaties. Ook het uitgaanscentrum met diverse restaurant, boulevard, ed zijn makkelijk te bereiken. Via de boot lijnen kan je simpel de omgeving verkennen en steden bezoeken.
Kortom voor ieder wat wils. Wij hebben genoten. PS een auto is wel handig om over te beschikken. TIP bezoek Split, Trogir, Bleu Lagoon en KRKA. Zeer de moeite waard.

Reisgroep: Tieners
Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
21 aug 2015
We are very grateful for the feedback we get from our guests and we will continue to put the needs of our guests first.
It was lovely to meet you and your family and very gratifying that you all enjoyed yourselves.
We would be glad to meet you again.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Er zijn geen tarieven aangeleverd voor deze vakantiewoning. Neem contact op met de eigenaar/manager voor de totaalprijs.
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren