“Heel lekker”

Barba
Geclassificeerd als nr. 3 van 20 Restaurants in Donji Seget
Keukens: Kroatisch
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dagje rondgeslenterd te hebben in Trogir zijn we hier beland. Supervriendelijk personeel en eten was erg lekker. Erg leuk is dat de eigenaresse van het restaurant zelf ook mee werkt (oa in de bediening), en misschien nog wel het hardst van iedereen. Samen met mijn ouders een visschotel besteld die eigenlijk voor 2 personen bedoeld is, maar die je makkelijk met drie personen kunt delen. Goede kwaliteit!

17 maart 2018 beoordeeld

Barba pretendeert tot de top van de regio te behoren maar maakt dat geenszins waar. Goede kaart, goede gerechten maar de finesse ontbreekt. Als je een medium entrecote besteld verwacht je geen doorbakken biefstuk. Als je de ober er op aanspreekt dan ben jij degene die niet snapt wat een medium biefstuk zou moeten zijn. Zeer teleurstellend.

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij namen een biefstuk met champignonsaus en risotto met zeevruchten en als side-dish gegrilde groenten. Allemaal heerlijk!
Als toetje namen we een bananensplit.
Anders dan gewend was deze gemaakt met chocolade en aardbeienijs, en was de slagroom afgetopt met een aardbeiensausje.
Dit was niet zoals gewend (vanille-ijs en chocoladesaus-topping), maar evengoed lekker.
We betaalden ruim €50,00 hiervoor.
De ober maakte het af. Hij was erg aardig.
De locatie naast een drukke straat is wat minder.

5 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In de winter is er in de buurt van Trogir niet veel keuze in geopende restaurants. Dit restaurant op minder dan twee km van Trogir is geopend het hele jaar. Het eten is typisch Dalmatisch, gegrild vlees en vis, veel maar met weinig inspiratie. De bediening is vriendelijk maar onpersoonlijk. Geen echte aanrader, niet duur maar zeker niet goedkoop.

27 april 2016 beoordeeld

Vanavond voor de 6e keer alweer bij Barba. Restaurant Barba behoort tot de betere/beste restaurants in de omgeving van Trogir aldus de lokale bevolking en die mening delen wij volledig. Het is natuurlijk iets duurder dan gemiddeld in Kroatië, maar het niveau is zo veel hoger. Wij waren ruim 140 euro kwijt voor 5 personen, met voorgerecht en hoofdgerecht en we aten de wat duurdere gerechten op de kaart. Erg schappelijke prijzen dus en weer super van kwaliteit. De visschotel van het huis als voorgerecht is echt super en de T-bones zijn er ook fantastisch. Mijn vrouw eet er altijd vis en die springt bijna uit de pan, zo vers is deze !!! Een lekker wijntje erbij en een goede whisky maken het geheel compleet. Ga zo door (ps volgende week gaan we weer)

Reizigers die Barba bekeken, bekeken ook

Trogir, Split-Dalmatië

Donji Seget, Split-Dalmatië

In Barba geweest? Deel je ervaringen!