Beoordeeld op 19 november 2015

Mooi hotel, wel heel erg groot. En dat merk je wel, het is erg druk. Wij waren wel verwend want kwamen van hele kleine hotels op de Cook eilanden af.
Dit hotel hadden we een standaard kamer, waar je erg weinig privacy hebt. Ik zou upgraden naar een bungalow. De kamers zijn inderdaad aan renovatie toe, maar daar wordt al hard aan gewerkt. Het uitzicht met het grote zwembad is erg mooi. Wij zijn hier alleen maar 2 dagen geweest op doorreis, maar als je langer blijft zou ik een hotel zoeken op een ander gedeelte van het eiland. Papeete zelf is echt niet wat je van Tahiti verwacht. Wij waren blij dat we naar Moorea gingen (waar we ook in intercontinental verbleven)

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
v_roniquey, Guest Relations Manager van InterContinental Tahiti Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 november 2015

Geachte klant:
Dank u voor uw opmerkingen.
We hebben kennis genomen van uw opmerkingen genomen.
We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen weer in het InterContinental Tahiti.
Dienst Customer Relations

Beoordeeld op 14 oktober 2015

Tijdens onze huwelijksreis, hebben wij dit hotel bezocht.
Na aankomst op het vliegveld van faa'a in ongeveer 10/15 minuten naar dit hotel gereden.
Als gold ambassador een upgrade gekregen naar een suite.
Deze was echt geweldig met een jacuzzi.
Ook was er vers fruit op de kamer en lekkere bronwater.
Meer dan lof over dit hotel, alleen jammer dat het ontbijt aan de prijzige kant is.

Verbleef: mei 2015
v_roniquey, Guest Relations Manager van InterContinental Tahiti Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 oktober 2015

Geachte klant:
Dank u voor uw bezoek en opmerkingen na uw recente verblijf bij ons.
Vooruitblikkend u te mogen verwelkomen bij ons weer.
Customer Relations Department

Beoordeeld op 29 september 2015

Wij logeerden met 3 koppels elk in een standaard kamer met zicht op de tuin na een week zeilen op een catamaran. Blok 2 is zeker aan renovatie toe. Het sanitair is oud en versleten. Alles is wel proper ,maar versleten. Andere blokken zijn al vernieuwd . We hadden zin om 's avonds goed te dineren. Kort na de middag was het restaurant 'Le Lotus' reeds volgeboekt voor 's avonds. Je moet zeker 2 dagen op voorhand boeken werd er verteld...spijtig.

Kamertip: Blok 2 is nog niet gerenoveerd.
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
v_roniquey, Guest Relations Manager van InterContinental Tahiti Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2015

Beste bezoeker,
Dank u voor uw opmerkingen en we vinden het jammer om te horen dat uw verblijf was niet aan uw verwachtingen.
We zijn momenteel de renovatie van onze kamers, het opbouwen van de bouw, en kijken ernaar uit om u weer van harte welkom in ons hotel.
Dienst Customer Relations

Beoordeeld op 27 april 2015

We kwamen, na ongeveer 30 uur reistijd, moe in het InterContinental aan. Het was 6 uur in de ochtend, dus onze kamer was nog niet klaar. Er werd ons een ruime kleedkamer met douche aangeboden waar wij ons konden opfrissen. We hebben toen via het hotel een bus excursie over het Eiland gemaakt. Een prachtig eiland, prima excursie. Toen we terug kwamen kregen we een upgrate omdat we niet meteen naar onze kamer konden die ochtend vroeg. Een mooi gebaar. We kregen een goede kamer op de begane grond met een groot terras met uitzicht op de zee. Het is alsof je in een sprookje rondwandelt daar, alles ziet er prachtig uit. Geweldige zwembaden, overlopend in de zee, prachtige tuinen met bloemen, heerlijk eten in de buiten restaurants. Goede vriendelijke service. Ik hoop hier echt snel terug te gaan, jammer dat het zo ver vliegen is. Onze aansluitende cruise met Oceania was ook uitstekend. InterContinental: bedankt!

Kamertip: begane grond in het tweede gebouw, prachtige kamers.
  • Verbleef: april 2015, reisde met een partner
v_roniquey, Guest Relations Manager van InterContinental Tahiti Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2015

Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.
Guest relation manager

Beoordeeld op 18 januari 2015

Heel goed hotel met,zeer goede ontbijtbuffet ,

We zijn er 2 maal geweest op korte tijd , 1 maal in de standaart kamer met zicht op de tuin en de zee en het was zeer goed .
Enkel de kamer op palen is een beetje minder goed bevallen ,
De kamers op palen zijn vochtig en aan vernieuwing toe
Alles was heel proper en de service heel goed

• Verbleef: februari 2014, reisde met een partner
v_roniquey, Guest Relations Manager van InterContinental Tahiti Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 januari 2015

Dear Guest :
Greetings from Tahiti and thank you for your comments.
We look forward to welcoming you back in the future.
Sincerely.
Guest Relation Manager