28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en goed hotel. Fijne bedden, goede moderne badkamer, ruime kasten en schoon. Uitstekend ontbijt. Het zwembad en de mooie tuin maken het verder af. Parkeren op eigen terrein. Zou hier nogmaals verblijven.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Hotel Konaki L, General Manager van Hotel Konaki, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juni 2018

Dear Guest,

We thank, you for your kind words.

We do hope to have the pleasure to welcome you in our hotel soon again

Thank you

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Familie hotel vol met prachtige tuinen, kamer was prima voor 3 sterren hotel.
Badkamer met een bad. En uitzicht op de tuinen. Er is een grote zwembad met een kleine bar die tot laat is geopend.
Kleine kinderen met toezicht in de zwembad zwemmen, vrij diep en heeft niet echt een baby zwembad gedeelte.
Er is alleen ontbijt te krijgen in het hotel.
Voor middag en avond eten moet je echt buiten het hotel gaan zoeken. Niet getreurd er is in de omgeving zat taverna's en restaurants (plaatselijke bakker met heerlijke broodjes) te vinden.
LET OP ER IS GEEN PINAUTOMAAT IN DE BUURT!!! DICHTBIJZENDE IS DUS OF LEFKAS STAD OF NIDRI!!! op vliegveld kan je meteen pinnen zodra je bent aangeland.
Vergeet je creditcard niet mee te nemen die heb je hier nodig om een auto of een boot te huren!!! Medewerkers van het hotel waren vriendelijk en behulpzaam.
Hotel kamers worden vroeg in de ochtend meteen schoon gemaakt houdt er rekening mee als je de hele dag alleen in het hotel verblijft. Je kan binnen 7 min lopen naar de strand lopen verwacht geen witte strand met blauw gekleurde zee water die vind je meer richting lefkas. Of nidri. Aan de overkant van het hotel kun je met de bus naar lefkas of nidri. Een enkel ritje met de taxi naar lefkas kost 10 euro.
Binnen 2 min aan de rechterkant van het hotel kun je een klein supermarkt vinden.
Kortom verwacht geen luxe als je hier komt....het is basic maar wel leuk en ontspannend sfeer (lage budget) ik zou deze hotel echt aanraden als je niet van de drukte houdt en heerlijk low key vakantie wilt houden......yaaammmmmassss!!!!

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

8 dagen in dit hotel geweest.
Het was fantastisch.
Heerlijk rustig, vriendelijk personeel en eigenaar.
Mooie tuin, geen gezeur om ligbedjes.
Schoon .
Wel afgelegen maar in de buurt wel restaurantjes waar je goed en goedkoop kunt eten.
Bus stopt voor de deur, en dan naar nidri en lefkada is goed te doen.
Auto huren is aan te raden en dan kom je op de mooiste plekjes .
Wij waren nog nooit in griekenland geweest.
Maar we zijn nu verkocht
Dit hotel, we komen er zeker nog een keer terug

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk hotel in het vissersdorpje Lygia. Het hotel heeft een prachtige tuin met een flink zwembad. Je kunt daar lekker onder de sinaasappel bomen liggen of aan de andere kant op het gras in de zon. Het ontbijt was voor mij perfect en fijn en ruim opgezet. De eigenaar van het hotel is erg aardig en er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was, wat een topservice! En zelfs als je een uitstapje maakt en eerder weg wil gaan dan het ontbijt zou starten, bieden ze je aan om eerder te komen ontbijten. Ze denken dus altijd met je mee. Ik zou hier zo nog een keer terug gaan. Dat zegt toch genoeg

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
19 augustus 2017 beoordeeld

Dit is een heerlijk hotel, rustig gelegen en ruim opgezet in het kleine plaatsje Lygia. De Bus stopt voor
de deur.(bus tijden verkrijgbaar bij receptie) Een auto kan je huren bij Broumis.gr die oa in Nidri zit maar ook in een hotel aan de overkant.
Het ontbijt is erg goed, ruime keus en elke dag vers fruit. Zwembad is top! de tuin word goed onderhouden en de 3 hotelkatten krijgen elke dag eten.
De kamers worden elke dag schoon gemaakt,en het personeel is erg aardig en altijd in voor een praatje en hebben goede tips.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner