“Gezellig”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Enorm leuke taverna waar veel lokale bewoners komen .
Veel eten voor weinig geld
Goede bediening en erg lekker als je van veel vlees houdt.
We zijn hier twee keer geweest en was beide keren top.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je gewoon lekker Grieks eten voor een schappelijke prijs moet je hier zijn. Hele lieve Griekse mensen en heerlijk eten. Topplek

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je heerlijk grieks eten voor een heel zacht prijsje. Je krijgt er veel dus als je weinig honger hebt bestel niet teveel Het is een knusse taverne aan de straat en wordt gerunt door een grieksefamilie. Heel aardige mensen. Aanrader !

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval zijn we hier terecht, binnen 5 min bereikbaar vanuit onze hotel konaki.
Vanaf de eerste dag heeeerrllijjjkkkk gegeten. Deze familie restaurant is allllltijd vol!!! Ga vroeg ernaar toe tussen 5 tot 7 is vrijwel rustig na 8 of 9 uur dan kan je geen plek meer vinden, de grieken houden van laat eten dus ja locals komen hier om lekker uit eten te gaan met hun familie.
Houdt er rekening mee dat ze alleeeenn grieks eten serveren. Je krijgt na je hoofd gerecht gratis cake, fruit en ouzo!!
Je betaalt 10 euro voor je lams kotelet!! We zijn met zn 2en 30 euro kwijt voor voorgerecht, hoofdgerecht inc drinken erbij!!! En het eten is echt super!! Vriendelijke bediening en behulpzaam!!!

23 september 2017 beoordeeld

Taverne ligt aan een drukke weg en ziet er ongezellig uit. Het eten is goedkoop en erg simpel. Megagrote kaart, maar de helft is er niet. Sorry, maar valt voor ons onder de categorie "vreetschuur". Moet er overigens wel bij vermelden dat het personeel super vriendelijk is.

Reizigers die To Koutouki bekeken, bekeken ook

Lefkada, Ionische Eilanden

In To Koutouki geweest? Deel je ervaringen!