“Toppertje”
Beoordeling van Le Penon

Le Penon
Geclassificeerd als nr. 2 van 105 Restaurants in El Medano
7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Correcte keuken, kwaliteit en prijsverhouding.
Leuk knus terrasje.
Laat je niet afschrikken door de ligging, straatje in straatje uit... perfect engels en franstalig. Zeker de moeite waard!

4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier ongelooflijk goed gegeten!
Topwijnen aan betaalbare prijzen. Gerechten iets duurder dan wat we gewoon zijn op Tenerife maar de kwaliteit van de gerechten was top!
Niet alles kan aan de zee liggen maar als je in de buurt van El Médano bent mag je deze zeker niet missen!
Proficiat!

1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening. Uitstekende kwaliteit. Vraag voor het dessert een bordje met van elk dessert een kleine portie, een aanrader.
Gaan zeker nog eens terug.

31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fijne keuken, vriendelijke bediening, een echte aanrader. Vraag hulp bij je keuze, je zal het je niet beklagen. Geeft correcte uitleg over de wijze van bereidi gen.

20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is staat voor mij in de top 3 van al de resto,s die ik in de afgelopen 30 jaar op Tenerife heb bezocht,mooi gepresenteerde gerechten met verrassende smaakcombinaties en een perfecte bediening in een rustig kader en dat in het levendige Medano,geweldig

Reizigers die Le Penon bekeken, bekeken ook

El Medano, Tenerife

In Le Penon geweest? Deel je ervaringen!