“Heerlijk gegeten”

Keukens: Pizzeria
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
10 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier onbevooroordeeld naar binnen gestapt omdat het er goed vol zat en de pizza's er goed uit zagen. We werden niet teleurgesteld. Op aanbeveling van de vriendelijke bediening , carpaccio vooraf genomen. Die ons vertelde om 1 portie samen te nemen. Was inderdaad genoeg voor 2. Daarna pizza funghi genomen. Die was zalig! Het is ook goed betaalbaar. Kortom, een aanrader!

Datum van bezoek: april 2016

27 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vooraf carpaccio met buffelmozarella, daarna heerlijke pizza! Jammer dat na de carpaccio het personeel een beetje haast kreeg omdat het restaurant vol liep. Toen ze dat onder controle hadden was het perfect.

Datum van bezoek: februari 2016
6 februari 2016 beoordeeld

Heerlijk italiaans eten, super bediening altijd druk! Alleen de pizza's en de na gerechte gedaan maar wat er voorbij kwam zag er uitstekend uit.

Datum van bezoek: augustus 2015
19 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben nog nooit zulke lekkere pizza's gegeten als bij Wairua.
Ondanks dat het super druk was, bleven de obers heel vriendelijk.
Een echte aanrader!!!

Datum van bezoek: juni 2015
27 april 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend druk restaurant met obers die moeite met luisteren hebben wat heel irritant is. Prijzen Zijn ook wat duurder. Je zit vrij dicht op je mede etens genoten. Pizza was te doen maar niet de beste die is in een ander restaurant te krijgen. Zou er niet meer terug gaan

Reizigers die Pizzeria Wairua y para llevar bekeken, bekeken ook

In Pizzeria Wairua y para llevar geweest? Deel je ervaringen!