“Meer dan de moeite waard ”
Beoordeling van Maroparque isla de La Palma

Maroparque isla de La Palma
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 dingen om te doen in Brena Alta
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ingang is wat verborgen maar als je er bent een superleuke ervaring. Dicht bij de dieren, geen massatoerisme en owwwww zo leuk!!

26 februari 2018 beoordeeld

We zijn de ingang van dit park twee keer voorbij gereden, het is echt niet makkelijk te vinden. Eenmaal binnen hebben we bij de kassa ook een zakje dierenvoer gekocht, je mag de meeste dieren namelijk ook voeren. Dit was achteraf een heel goed plan, je loopt namelijk ook een aantal keer dwars door een vogelverblijf heen met kippen, pauwen en allerlei andere vogels en die rekenen erop dat je eten bij je hebt. Het is wel een schitterende omgeving natuurlijk waar het park gebouwd is maar La Palma heeft zo veel andere plekken die misschien net wat meer een bezoekje waard zijn.

9 december 2017 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel dat de tijd voor je neemt. Wij mochten een slang om een nek en een kameleon op de arm houden. Zover wij konden beoordelen, waren de dieren goed verzorgd. Leuk voor kinderen, de dieren zijn van dichtbij te zien. Verwacht geen grote dieren. Park is gebouwd tegen een berghelling, dus niet voor mensen die slecht ter been zijn. Het restaurant was een onverwachte meevaller, op een zondag propvol locals. Grote porties traditioneel eten.

19 oktober 2017 beoordeeld

Mooi park niet heel groot maar leuk opgezet. Ze vangen er dieren op en doen er goed werk. Veel vogels, papegaaien parkieten maar ook apen zwijnen stokstaartjes emoes. Een mooi parkje voor iedereen. Bij de kassa kan je voor 1euro zakje voer kopen voor de dieren zodat je er leuk contact mee kunt hebben en de vogels doen dan kunstjes voor een snoepje erg leuk.

Bekijk meer beoordelingen
31 augustus 2017 beoordeeld

Het is een klein dierenpark met vooral veel vogels, maar ook reptielen en andere dieren zijn aanwezig. Het park is langs een berghelling gebouwd maar is veilig te belopen. Het park vangt vooral veel dieren op wat een goede zaak is aangezien de dieren die er zitten gezond er uitzien.

Reizigers die Maroparque isla de La Palma bekeken, bekeken ook

Santa Cruz de la Palma, La Palma
La Palma, Canarische Eilanden

La Palma, Canarische Eilanden
San Andres y Sauces, La Palma

In Maroparque isla de La Palma geweest? Deel je ervaringen!