Travelocity
Orbitz.com
Priceline
3 weken geleden beoordeeld

Goede faciliteiten, uitstekende service. Gelegen in een mooie omgeving, ideaal om te wandelen en te fietsen. Mooie omgeving, genoeg te doen op het park en rond het park. Genoeg keuze om uit eten te gaan, je heerlijk buiten zitten.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Pierre & Vacances Center Parcs
Center Parcs Limburgse Peel, Overig van Center Parcs Limburgse Peel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Goes1988,

Dank u wel dat u de tijd genomen heeft om een beoordeling achter te laten op de site voor ons. Dat waarderen we enorm. Altijd fijn om te lezen dat onze gasten het naar hun zin gehad hebben. We hopen u snel weer eens te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Team Limburgse Peel

4 weken geleden beoordeeld

Rustige ligging, mooi centraal service-gebouw, huisjes indeling leuk, huisje wat wij hadden: keuken, toilet en douche netjes. Slaapkamers en huiskamer iets oudbolligs van kleur. In woonkamer met schuifdeuren geen mogelijkheid om muggen en vliegen buiten te houden. Verder hebben wij ons niet verveeld, leuk fietsen in omgeving

Beoordeling verzameld in samenwerking met Pierre & Vacances Center Parcs
Center Parcs MDLP, Eigenaar van Center Parcs Limburgse Peel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

4 weken geleden beoordeeld

Mijn vriend en ik hebben een heerlijke midweek gehad. De vip bungalow beviel goed alleen het bed was minder van kwaliteit (matras doorgezakt). Bij het inbegrepen ontbijt werdt goed rekening gehouden met dieet wensen (gluten en lactose vrij).