Harald Veninga

Goed verblijf gehad

Beoordeling van Center Parcs Het Meerdal
4,0 van 5 bollen12 mrt 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wij hebben genoten van ons verblijf.
Het 5p baby huisje (nr 266) was groot genoeg en goed uitgerust.
Kleine min puntjes waren iets te hard bed en niet brandschoon maar dat was te verwachten.

Zwembad was erg goed en de kids hebben genoten en wij dus ook.
In de supermarkt kan je van alles kopen maar is niet echt goedkoop te noemen.
De speeltoestellen en dieren binnen en buiten waren top.

Restaurants niet geprobeerd i.v.m .slechte reputatie en recensies.

Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 13 mrt 2024
We zijn verheugd dat u heeft genoten van uw tijd in de Baby cottage en dat het groot genoeg en goed uitgerust was voor uw behoeften. Het spijt ons echter te horen dat de bedden iets te hard waren en dat de accommodatie niet helemaal brandschoon was. We zullen uw opmerkingen doorgeven aan ons team voor verdere evaluatie.

Het doet ons ook plezier dat u en uw kinderen hebben genoten van de Aqua Mundo en de faciliteiten voor kinderen binnen en buiten. We doen ons best om een verscheidenheid aan activiteiten en voorzieningen aan te bieden die aan de behoeften van al onze gasten voldoen.

We betreuren het dat u de restaurants niet heeft geprobeerd vanwege eerdere reputatie en recensies. We willen graag benadrukken dat we voortdurend werken aan het verbeteren van onze diensten en dat we uw feedback ter harte nemen om onze gasten een nog betere ervaring te bieden.

We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor een nog aangenamer verblijf bij Het Meerdal! 😄

Word beloond met One Key
Glundr! By night
15.9 km van Center Parcs Het Meerdal
Meer hotels in America bekijken
Beoordeeld op 16 februari 2024 via mobiele applicatie

Prima verblijf gehad! We zijn een lang weekend naar Center Parcs het Meerdal gegaan. VIP cottage was netjes, schoon. Aqua Mundo gezellig, vriendelijk personeel. Niet te druk. Leuke baden en glijbanen. Voor ons in de buurt en toch er even helemaal uit. Aanrader!

Datum van verblijf: februari 2024
Guest Relation, Owner van Center Parcs Het Meerdal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2024

We zijn verheugd te horen dat u een prima verblijf heeft gehad en dat u heeft genoten van de VIP cottage, de Aqua Mundo en het vriendelijke personeel.

Het is geweldig dat onze faciliteiten aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u een ontspannen en plezierig lang weekend heeft gehad. We streven er altijd naar om onze gasten een geweldige ervaring te bieden, en het doet ons goed om te weten dat we daarin geslaagd zijn tijdens uw verblijf.

We waarderen uw aanbeveling en kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij Het Meerdal voor nog meer memorabele momenten. 🤩😄

Beoordeeld op 12 februari 2024

De bowling is gewoonweg rampzalig. Je betaalt veel te veel geld voor een baan die naar links afwijkt. Je krijgt 55 minuten en minstens een kwartier hebben we verloren aan ballen die vastzaten en kegels die niet volledig teruggeplaatst worden. Het wachten op de kegels duurde al verschrikkelijk lang en dan willen ze de verloren tijd niet terugzetten of gedeeltelijk terugbetalen. Brutale bediening, slechte baan. Het is een totale grap. Kom hier aub niet bowlen.

Kamertip: De bowling best niet uitproberen
Datum van verblijf: februari 2024

We betreuren ten zeerste te horen over uw teleurstellende ervaring met onze bowlingfaciliteit tijdens uw recente bezoek, Senne. Het is uitermate spijtig dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed en dat u verschillende problemen heeft ondervonden, waaronder ballen die vastzaten en kegels die niet volledig werden teruggeplaatst.

We willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak en de frustratie die dit heeft veroorzaakt. Dit is zeker niet de ervaring die we onze gasten willen bieden. We nemen uw feedback zeer serieus en zullen dit grondig onderzoeken om ervoor te zorgen dat dergelijke problemen in de toekomst worden voorkomen.

We zullen deze kwestie intern bespreken en kijken naar mogelijke oplossingen om dit soort situaties in de toekomst beter aan te pakken.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We waarderen uw eerlijke feedback en hopen dat u ons in de toekomst nogmaals de kans geeft om uw vertrouwen terug te winnen.

Beoordeeld op 12 februari 2024

De bowling is een totale ramp, de baan is zodanig scheef dat je helemaal naar rechts moet gooien om naar links te kunnen richten, we zijn twintig minuten van onze 55minuten speeltijd verloren aan het lopen naar de balie om hulp te vragen omdat de bowling ballen vastzaten of de kegels niet terug kwamen. Ook als u met hekjes wilt spelen moet iedereen met hekjes spelen en dit is normaal niet de bedoeling bij bowling. Het is totaal je geld niet waard

Datum van verblijf: februari 2024

Het spijt ons ten zeerste te horen over uw teleurstellende ervaring met onze bowlingbaan tijdens uw recente bezoek. We bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor het ongemak en de frustratie die u heeft ervaren als gevolg van de problemen die u heeft ondervonden.

Het is absoluut frustrerend dat u twintig minuten van uw speeltijd heeft verloren door vastzittende bowlingballen en problemen met de kegels. We begrijpen hoe belangrijk het is om een soepele en plezierige bowlingervaring te hebben, en het spijt ons dat we hierin niet hebben kunnen voorzien.

We nemen uw feedback zeer serieus en zullen dit grondig onderzoeken om ervoor te zorgen dat dergelijke problemen in de toekomst worden voorkomen. Ons doel is om al onze gasten een geweldige ervaring te bieden, en we vinden het erg jammer dat we deze keer niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We hopen dat u ons in de toekomst nogmaals de kans geeft om uw vertrouwen terug te winnen en u een verbeterde ervaring te bieden.

Beoordeeld op 5 februari 2024 via mobiele applicatie

Beoordeling enkel op basis van VIP cottage nr 423, andere faciliteiten niet meegenomen in beoordeling.

Ik denk dat wij een ouder huisje met sauna & bubbelbad hadden, want ik zag foto's van veel mooiere baden & sauna's.

Het bubbelbad werkte niet. Monteur kwam langs maar het kon enkel hersteld worden door bad van muur te halen.
Nieuwe melding bij receptie gemaakt, maar een compensatie daar moet je zelf naar vragen. Dat zal men niet zelf aanbieden uit klantvriendelijkheid.

Tevens ook melding van de vele mieren in de badkamer gemaakt. Verder dan "goh ja dat is vervelend, bedankt om te melden" kom je niet....

Persoonlijk vond ik dit huisje minder handig qua inrichting, waardoor het erg klein aanvoelt.

Naar mijn mening zijn er 2 grote verbeterpunten voor CP
1) algemene schoonmaak van de huisjes. Ik vraag me af of er ooit grondig gedweild wordt tussen de bezoeken in...
2) algemene klantvriendelijkheid. De medewerkers doen hun best, maar je krijgt hier niet het "wauw-effect" als je hulp nodig hebt. Het zijn simpele dingen, zoals even tijd nemen, feliciteren wanneer terloops een verjaardag ter sprake komt, spontaan aanbieden van compensatie,....

Kamertip: Leuk aan dit park zijn alle faciliteiten en de witte hertjes die er vrij rondlopen. Er zijn verschillende toegangpoortjes naar het bos. Dat vinden wij heerlijk!
Datum van verblijf: februari 2024

Hartelijk dank voor uw gedetailleerde feedback over uw recente verblijf in onze VIP cottage, Greet.

Het is betreurenswaardig dat het bubbelbad niet naar behoren heeft gewerkt tijdens uw verblijf en dat de oplossing niet direct kon worden uitgevoerd. We begrijpen dat dit teleurstellend was en we zullen uw opmerkingen over de compensatie en klantvriendelijkheid van ons personeel ter harte nemen. We zullen deze kwesties intern bespreken om ervoor te zorgen dat we onze dienstverlening kunnen verbeteren en dergelijke situaties in de toekomst kunnen voorkomen.

Wat betreft de algemene schoonmaak van de cottages, willen we benadrukken dat hygiëne voor ons van het grootste belang is. We zullen uw opmerkingen doorgeven aan ons housekeeping team om ervoor te zorgen dat de schoonmaakprocedures worden verbeterd en dat de cottages grondig worden gereinigd tussen de bezoeken van gasten.

We waarderen uw eerlijke feedback en willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren tijdens uw verblijf. We hopen dat u ons in de toekomst nogmaals de kans geeft om uw verwachtingen te overtreffen.

Beoordeeld op 3 februari 2024

Hier verbleven van 31/1 tot 3/2 in een vernieuwde VIP cottage. Het huisje was erg vies. Alsof er alleen wordt gestofzuigd. Schimmel achtig iets in de badkamer en op de saunavloer en heel stoffig. De housekeeping is langsgeweest maar heeft alleen de saunavloer schoongemaakt.

Verder is het park + activiteiten leuk voor kinderen. Met je samsung telefoon/tablet kan je trouwens streamen op de tv. Het eten op het park is naar mijn mening te duur voor de kwaliteit.

Datum van verblijf: januari 2024

Het spijt ons dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed, met name wat betreft de netheid van de cottage en de prijs-kwaliteitverhouding van het eten op het park.

We willen ons oprechte excuses aanbieden voor de tekortkomingen die u heeft ervaren met betrekking tot de schoonmaak van de cottage. Dit is zeker niet de standaard die we nastreven en we zullen uw opmerkingen overbrengen naar ons housekeeping team om ervoor te zorgen dat dergelijke problemen in de toekomst worden verholpen.

Wat betreft de prijs-kwaliteitverhouding van het eten op het park, nemen we uw feedback serieus en zullen we dit intern bespreken om te kijken waar we verbeteringen kunnen aanbrengen.

We zijn verheugd te horen dat u en uw kinderen hebben genoten van de activiteiten op het park en de mogelijkheid om te streamen op de tv.

We waarderen uw eerlijke feedback en hopen dat u ons in de toekomst nogmaals de kans geeft om uw verwachtingen te overtreffen.